مسابقات فوتسال لیگ برتر گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان عصر پنجشنبه با انجام هفته اول آغاز شد.

مسابقات فوتسال لیگ برتر گیلان آغاز شد

در این دوره از رقابت ها تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان ، دخانیات گیلان ، هیات فوتبال فومن ، لاهیگ لاهیجان ، فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

هفته اول این رقابت ها نیز با انجام سه دیدار برگزار شد که در یکی از بازی های انجام شده، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان و پارگوم تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتسال پارگوم تالش با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست داد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها تیم های فوتسال فرهنگ ایثار آستارا و هیات فوتبال فومن مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتسال فرهنگ ایثار آستارا با نتیجه سه بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا این تیم نیز با پیروزی این مسابقات را آغاز کند.

اما در پرگل ترین بازی هفته اول رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان ، تیم های دخانیات گیلان و لاهیگ لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتسال دخانیات گیلان موفق شد با نتیجه هفت بر سه برابر تیم فوتسال لاهیگ لاهیجان به برتری دست یابد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم های فوتسال دخانیات گیلان ، فرهنگ ایثار آستارا و پارگوم تالش با توجه به پیروزی در هفته اول این مسابقات با کسب سه امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان