مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران پاسخ داد؛

مسافران چگونه می‌توانند پیگیر اشیاء جا مانده خود در تاکسی باشند؟

قنادان درباره مراسم تجلیل از "تاکسیران امین" و نحوه اعاده اشیاء به جا مانده مسافران در ناوگران تاکسیرانی توضیحاتی داد.

مسافران چگونه می‌توانند پیگیر اشیاء جا مانده خود در تاکسی باشند؟

مسافران چگونه می توانند پیگیر اشیاء به جا مانده خود در تاکسی باشند؟علیرضا قنادان مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح برنامه تجلیل شهردار تهران از راننده تاکسی که مبلغ 70 هزار یورو را به مسافران خود که گردشگران خارجی بود بازگرداند گفت: تاکسیرانی نماد اعتماد مردم است و این اقدام راننده سازمان تاکسیرانی اولین مورد در بازگرداندن وسایل جا مانده از سوی رانندگان تاکسی به مسافران نبود، اما به لطف شبکه‌های مجازی این اقدام راننده امین ما جهانی شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد: من در فضای مجازی نیز اعلام کردم که عیار شرافت آدم‌ها را در مواجهه با این حجم پول‌ها می‌توان ارزش یابی کرد و این درحالیست که در دیگر کشور‌ها این دست اقدام‌ها کمتر مشاهده می‌شود.

قنادان با تاکید بر این نکته که بازگرداندن ارز جا مانده به گردشگران خارجی موجب بالا رفتن وجه ایران اسلامی در بین دیگر کشور‌ها شد، گفت: اقدام راننده ما نه تنها موجب خریدن آبرو برای سازمان تاکسیرانی و شهرداری تهران شد بلکه جایگاه ایران را در بین کشور‌ها بالا برد و بر همین اساس ما با حضور شهرداری تهران برنامه‌ای تدارک دیدیم تا از این راننده امین تقدیر و تشکر کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با چه مبلغی از راننده امانت دار سازمان تاکسیرانی تقدیر شد گفت: شان و جایگاه راننده ما به قدری بالا بود که از 1 میلیارد تومان پول گذشت و آن را به صاحبش برگرداند و این اقدام با هیچ رقمی به عوان پاداش قابل قیاس نیست.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران افزود: ما در سازمان تاکسیرانی نشان "تاکسیران امین" را به او اهدا کردیم و از سوی شهرداری تهران نیز هدیه سفر به مشهد مقدس به او تعلق یافت و ما در برنامه سالانه سازمان تاکسیرانی که راننده برتر سازمان را معرفی می‌کنیم از این راننده امانت دار نیز تجلیل خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که شهروندان چگونه می‌توانند اشیاء جامانده خود در ناوگان تاکسیرانی را اعاده کنند، گفت: روزانه مسافران زیادی از ناوگان تاکسیرانی شهرداری تهران استفاده می‌کنند و جا ماندن اشیاء در تاکسی اتفاقی است که روزانه به دفعات شاهد آن هستیم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به ستاد اشیاء گم شده سازمان تاکسیرانی ادامه داد: اشیاء جا مانده در ناوگان تاکسیرانی اگر از سوی راننده به دست مسافر نرسد به واحد اشیاء گم شده تحویل داده می‌شود و شهروندان می‌توانند با تماس با شماره 48048 پیگیر اشیاء جا مانده خود باشند.


بیشتر بخوانید: برنامه‌ای برای نحوه سهمیه بندی سوخت تاکسی ها/ احتمال افزایش کرایه‌ها 


قنادان در توضیح دیگر روش‌های پیگیری اشیاء جا مانده از سوی مسافران افزود: مسافران می‌توانند از طریق تارنمای سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران نیز پیگیر اشیاء جامانده خوددر ناوگان تاکسیرانی  باشند.

او با اشاره به این نکته که اشیاء زیادی از مسافران سال‌ها در انبار سازمان تاکسیرانی دپو شده است تاکید: اگر در بین وسایل جامانده مسافران مدارک شناسایی مسافران باشد سازمان تاکسیرانی خود از طریق پست نسبت به بازگرداندن مدارک به مسافران اقدام می‌کند.

دپوی اشیاء به جا مانده مسافران در انبار تاکسیرانی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان