در #تهران_ما پیگیری شد؛

تغییر کاربری ساختمان مسکونی در منطقه ۶ پایتخت

#تهران_ما موضوع قرار دادن نیوجرسی در مقابل ساختمانی در محدوده میدان انقلاب پایتخت را بررسی کرد.

تغییر کاربری ساختمان مسکونی در منطقه 6 پایتخت

ماجرای تغییر کاربری ساختمان مسکونی به تجاری - اداریبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت ساختمان خود را داشتند که شهرداری منطقه 6 در مقابل ساختمان آن‌ها نیوجرسی قرار داده است.

او در پیامکی نوشت: چند روزی است که شهرداری ناحیه 2 منطقه 6 جلوی ساختمان ما که چندین خانوار در آن زندگی وکارمی‌کنند نیوجرسی قرار داده است و شهرداری پاسخ دقیقی هم به ما نمی دهد.


بیشتربخوانید: رفع نواقص پل عابر مکانیزه بزرگراه رسالت در آینده نزدیک


 شهردار ناحیه 2 منطقه 6 تهران پاسخ داد؛

حمید جوکار شهردار ناحیه 2 منطقه 6 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر کاربری ساختمان مذکور از مسکونی به اداری - تجاری گفت: متاسفانه ساکنان ساختمان سالیانی است که کاربری ساختمان را به اداری و تجاری تغییر دادند و ساکنان آن در قالب اصنافی چون بنگاه و خیاطی مشغول به فعالیت هستند.

شهردار ناحیه 2 منطقه 6 تهران در تشریح مختصات ساختمان ادامه داد: ساختمان مذکور، ساختمانی 4 طبقه ( 8 واحد) است که بر اساس قانون و پروانه بهره برداری باید به صورت مسکونی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که متاسفانه ساکنان تمام 8 واحد در حال حاضر کاربری ساختمان را به اداری و تجاری تغییر داده اند.

جوکار با اشاره به رای ماده 100 دربراه این ساختمان گفت: این ساختمان در سال 88 از کمیسیون ماده 100 رای مسکونی دریافت دریافت می کند که پس از صدور حکم مالکان آن به حکم صادره اعتراض و پس از اعتراض مالکان رای به دیوان عدالت اداری ارجاع داده می شود که در همان زمان نیز دیوان عدالت رای ماده 100  مبنی بر مسکونی بودن ساختمان مذکور را تائید می کند.

شهردار ناحیه 2 منطقه 6 تهران تصریح کرد: در بازدید همکاران من از ساختمان باز هم مشاهده شد که مالکان در حال فعالیت تجاری در ساختمان هستند.

تغییر کاربری ساختمانی در منطقه 6

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان