زعیم حوزه های علمیه خوزستان:

دشمن از خلا روحانیت نهایت استفاده را می کند

دزفول- ایرنا- زعیم حوزه های علمیه خوزستان با تاکید بر لزوم تربیت عالم دینی در جامعه گفت: دشمن از خلا روحانیت بیشترین استفاده را می کند.

دشمن از خلا روحانیت نهایت استفاده را می کند

آیت اله سیدمحمد علی موسوی جزایری شامگاه پنجشنبه در آیین تلبس 11 نفر از طلبه های دزفول و شوش در آستان متبرک سبزقبا(ع) دزفول گفت: حوزه های علمیه به واسطه داشتن عمامه پیامبر به حضرت محمد(ص) متصل هستند که یک دنیا فضیلت، تقوا و فضیلت دارند.
وی منبع حوزه های علمیه را رییس مذهب شیعه عنوان کرد و افزود: عمامه گذاری از عید غدیر و بعد از انتخاب امام علی(ع) به عنوان جانشین پیامبر (ص) آغاز شد.
امام جمعه دزفول نیز در این آیین با تبریک هفته وحدت  گفت: حوزه علمیه آیت اله قاضی دزفول 185 طلبه دارد که در سه مقطع تحصیل می کنند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: کادر آموزشی حوزه علمیه آیت اله قاضی 30 نفر است که نقش زیادی در مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر ایفا می کنند و در ماه های محرم و صفر سخنرانی های غنی دارند.
وی با اشاره به اینکه همه برنامه های مذهبی و کارشناسی شهرستان دزفول توسط این اساتید اجرا می شوند،  افزود: نیمی از برنامه های مهدویت استان خوزستان متعلق به دزفول است .
امام جمعه دزفول از رییس حوزه های علمیه استان خوزستان خواست پیگیر راه اندازی رشته های تخصصی در حوزه علمیه دزفول در حوزه برادران و خواهران باشند و شعبه دانشگاه امیرالمومنین(ع ) در دزفول راه اندازی شود.
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول نیز در این آیین گفت: پیشرفت، امنیت و آرامش بر درخت اتحاد می‌روید و اگر مردم با یکدیگر متحد و حول محور ولایت، اهل بیت و اسلام باشند به پیروزی و اقتدار می رسند. 
محمد حیدری اقتدار جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه را به برکت مقام معظم رهبری و وحدت مردم دانست و افزود: دشمن از اتحاد مردم زخم خورده و به دنبال تفرقه است.
در این آیین که با حضور مدیر و زعیم حوزه های علمیه خوزستان و امام جمعه های دزفول و شوش برگزار شد 11 نفر از طلبه های حوزه علمیه آیت اله قاضی دزفول و حوزه امام صادق (ع) شوش ملبس به لباس روحانیت شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان