سالگرد شهادت شهید امر به معروف در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- مراسم هجدهمین سالگرد شهادت فرخ رضا فقیهی‌فر از شهدای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی روز پنجشنبه در آرامگاه وی واقع در خواجه ربیع مشهد برگزار شد.

سالگرد شهادت شهید امر به معروف در مشهد برگزار شد

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در این مراسم گفت: شهید فقیهی فر از جمله کسانی بود که خالصانه و مومنانه برای رضای خدا کار می کرد و از فعالان راه امر به معروف و نهی از منکر بود و در همین راه هم به شهادت رسید.

سید عبدالله ارجائی با بیان اینکه شهدای امر به معروف و نهی از منکر قابل مقایسه با دیگر افراد نیستند افزود: شهادت آرزوی شهید فقیهی فر بوده است و در همان جوانی به آرزوی خود رسید.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر یک موضوع عقلی، شرعی و فطری است و مخالف امر به معروف مخالف عقل است.

خراسان رضوی 6 شهید امر به معروف و نهی از منکر دارد.

شهید فرخ رضا فقیهی‌فر که به عنوان نخستین شهید امر به معروف از وی یاد می‌کنند در 15 آبان ماه سال 57 در مشهد متولد شد. او سال 1376 در رشته مهندسی برق قدرت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد پذیرفته شد. وی در دوران تحصیل خود مسئولیت‌هایی از جمله فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، مسئول سیاسی حوزه بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی بجنورد و ضابط قضایی بسیج را برعهده داشت.

شهید فقیهی فر 22 آبان ماه سال 1380 در جاده بابا امان بجنورد به شهادت رسید و پیکر وی در آرامگاه خواجه ربیع مشهد آرام گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان