مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

هیچ بهانه‌ای برای افزایش نرخ کالاها پذیرفته‌نیست

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با تاکید بر اینکه افزایش نرخ بنزین تاثیری بر تعرفه اقلام و خدمات ندارد گفت: اجازه ایجاد اخلال به برخی سوءاستفاده‌کنندگان نمی‌دهیم و هیچ بهانه‌ای برای افزایش نرخ کالا و خدمات پذیرفته‌نیست.

هیچ بهانه‌ای برای افزایش نرخ کالاها پذیرفته‌نیست

علیرضا حسنپور روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کسانی که بخواهند اخلال ایجاد کرده و نظم اجرای این طرح را مختل کنند برخوررد می‌کنیم.

وی اضافه کرد:  اصلاح قیمت بنزین طرحی لازم برای کشور است که با تدبیر دولت در حال اجراست و اجازه سوءاستفاده به برخی افراد را نمی‌دهیم.

حسنپور خاطرنشان کرد: این طرح تاثیری بر قیمت سایر اقلام مصرفی و خدمات ندارد و هرگونه افزایش تعرفه غیرقانونی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نرخ گازوئیل و سی.ان.جی مانند روال سابق است گفت: افزایش نرخ کرایه ها بی اساس بوده و سهمیه وسایط نقلیه بنزین سوز هم در نظر گرفته شده‌است.

وی افزود: بازار همدان از اصناف و کسبه با انصافی برخوردار است اما از تخلف اندک افرادی نسبت به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین چشم پوشی نکرده و به شدت برخورد می‌کنیم.

طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه، از امروز اجرا شد؛ به گفته معاون رئیس‌جمهوی و رئیس سازمان برنامه و بودجه بیش از 60 میلیون شهروند ایرانی از منافع این طرح بهره مند می‌شوند.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه 24 آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و 500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود. همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و 500 تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه 24 آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت 6 ماه قابل ذخیره است.

این اطلاعیه افزوده است: استفاده از سهمیه سوخت فقط با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان