تماس نزدیک با ب‌ام‌و سری ۷ آفرود!

داستان‌های پری دریایی همیشه جلب‌توجه کرده و یکی از آن‌ها هم به تازگی رؤیت شده است! آن چیزی که در ادامه خواهید دید والکری ۷۶۶ است که اگرچه نمی‌دانیم نام والکری به چه خاطر انتخاب شده اما متوجه شده‌ایم عدد ۷۶۶ ترکیبی از بدنه سری ۷ و شاسی ساخت روسیه GAZ-۶۶ است؛ و خب به نظر می‌رسد برای این هیولا جاده اصلاً اهمیتی ندارد.

تماس نزدیک با ب‌ام‌و سری 7 آفرود!

داستان‌های پری دریایی همیشه جلب‌توجه کرده و یکی از آن‌ها هم به تازگی رؤیت شده است! آن چیزی که در ادامه خواهید دید والکری 766 است که اگرچه نمی‌دانیم نام والکری به چه خاطر انتخاب شده اما متوجه شده‌ایم عدد 766 ترکیبی از بدنه سری 7 و شاسی ساخت روسیه GAZ-66 است؛ و خب به نظر می‌رسد برای این هیولا جاده اصلاً اهمیتی ندارد.


این خودرو فقط برای نمایش در فضاهای محدود تولید نشده بلکه به یک کمپانی گردشگری تعلق دارد که تجربه‌های گشت‌وگذار آفرود منحصربه‌فردی را در روسیه ارائه می‌کند. سفرهایی که این شرکت پیشنهاد می‌کند به‌صورت بسیار کوتاه چند ساعته و یا چند روزه بوده و سه نفر می‌توانند برای یک حمام گل‌ولای آماده باشند! تور شرکت موردبحث شامل گشت‌وگذار در مناطق درگیر در جنگ جهانی دوم هم هست و بنابراین تجربه‌ای بسیار خاص در انتظار شرکت‌کنندگان خواهد بود.


این سری 7 فوق‌العاده تغییر یافته از نوع E32 است. کابین خودرو کاملاً شبیه یک بیمر کلاسیک بوده ولی اهرم تعویض دنده بزرگ آن اورجینال نیست. این خودرو به‌صورت استاندارد از پیشرانه 8 سیلندر و گیربکس دستی استفاده می‌کند اما حدس می‌زنیم گیربکس به قوای محرکه ساخت شرکت GAZ متصل شده است؛ اما شاسی هم به آفرود اتحاد جماهیر شوروی تعلق دارد که از دهه 60 تا 90 میلادی بکار گرفته شده است.


جزئیات زیادی از این هیولای عجیب منتشر نشده اما صادقانه باید گفت آیا اصلاً چنین مواردی اهمیت دارند؟ این خودرو از رنگ نظامی، قوس‌های چرخ بزرگ برای کاهش پرتاب گل‌ولای، لاستیک‌های بسیار بزرگ و… استفاده می‌کند. هیولای موردبحث برخلاف هر محصولی از ب‌ام‌و بوده و قطعاً سوار شدن بر آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم خواهد زد.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان