نگاهی به سرعت و شتاب استون مارتین DBS سوپرلگرا

زیر کاپوت طویل و خمیده این خودرو نیروگاه ۱۲ سیلندر ۵.۲ لیتری توئین توربویی قرار گرفته که قدرت قابل‌توجه ۷۱۵ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد. یک گیربکس ۸ سرعته ساخت ZF نیز نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و سیستم هدایت گشتاوری نیز به حرکت بهتر این خودرو در سطح زمین کمک می‌کنند.

نگاهی به سرعت و شتاب استون مارتین DBS سوپرلگرا

اگر شما فرصت حضور در اتوبان‌های بدون محدودیت کشور آلمان را داشتید چه خودرویی را برای راندن انتخاب می‌کردید؟ فراری؟ لامبورگینی؟ نظرتان درباره استون مارتین DBS سوپرلگرا چیست؟ به راحتی می‌توان استون مارتین را در میان محصولات فوق‌العاده‌ی ایتالیایی فراموش کرد اما اعداد دروغ نمی‌گویند! نباید DBS را دست‌کم گرفت…


زیر کاپوت طویل و خمیده این خودرو نیروگاه 12 سیلندر 5.2 لیتری توئین توربویی قرار گرفته که قدرت قابل‌توجه 715 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتون متری دارد. یک گیربکس 8 سرعته ساخت ZF نیز نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و سیستم هدایت گشتاوری نیز به حرکت بهتر این خودرو در سطح زمین کمک می‌کنند.


استون مارتین ادعا می‌کند شتاب صفر تا 100 و 160 کیلومتر در ساعت DBS سوپرلگرا به ترتیب برابر با 3.4 و 6.4 ثانیه می‌باشد. حداکثر سرعت نیز به 340 کیلومتر در ساعت محدود شده است. ویدئوی منتشر شده از عملکرد این خودرو نیز بر گفته‌های استون مارتین صحه می‌گذارد.


به نظر می‌رسد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت خودرو حدود 4 ثانیه و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت آن نیز حدود 8 ثانیه می‌باشد. این خودرو همچنان به شتاب گیری خود ادامه داده و در حدود 26 ثانیه به سرعت 320 کیلومتر در ساعت می‌رسد.


استون مارتین DBS سوپرلگرا چند ماهی است که معرفی شده و جای ونکوئیش S را گرفته است. همان‌گونه که از یک محصول استون مارتین انتظار می‌رود این خودرو با تمامی تجهیزات خاص و سطح بالا همچون پوشش چرم، دوربین 360 درجه، دستیار پارک، ناوبری و… عرضه می‌شود.


وقتی فراری، لامبورگینی و سوپرکارهای متنوع و درجه‌یک دیگر در بازار حضور دارند به راحتی می‌توان چشم را روی استون مارتین بست اما محصولات این شرکت ترکیبی از سرعت، پرفورمنس و اشرافیت بوده و DBS سوپرلگرا نیز ثابت می‌کند زیبایی با هزینه همراه است زیرا قیمت پایه‌ی 300 هزار دلاری دارد.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان