واکنش مدیرعامل پرسپولیس به حضور بیرانوند در بین بهترین‌های سال آسیا

محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به حضور بیرانوند در بین بهترین‌های سال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند بین 3 نامزد نهایی بهترین بازیکن سال 2019 آسیا اظهار کرد: به علیرضا تبریک می‌گویم. او شایستگی‌های زیادی دارد و یکی از مهره‌های ارزشمند پرسپولیس و تیم ملی است. بیرانوند شایسته کسب این جایزه در سال قبل نیز بود اما امیدواریم که امسال به حقش برسد و بار دیگر یک بازیکن پرسپولیس نام فوتبال  ایران را در قاره آسیا بالا ببرد. قرار گرفتن نام بیرانوند در بین سه نامزد نهایی حاصل تلاش همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی بوده و بدون شک کار تیمی و گروهی و اتحاد درون تیمی همیشه به تیم کمک کرده است. 

انصاری‌فرد گفت: پرسپولیس همیشه مهد اسطوره‌ها و ستاره‌ها و افتخار آفرین‌ها در فوتبال ایران بوده و پیش از این نیز بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خداداد عزیزی با کسب این جایزه باعث افتخار فوتبال و مردم ایران شده‌اند. امیدوارم بیرانوند امسال این جایزه را ببرد و باعث خوشحالی و غرور فوتبالدوستان ایرانی شود.

43257

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان