سرمربی تیم بسکتبال توفارقان: بازی بهتر مقابل شیمیدر ممکن بود

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال توفارقان با اشاره به آمادگی بازیکنانش برای بازی مقابل شیمیدر تهران گفت: متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و هر تلاشی کردیم تا نتیجه را برگردانیم، نتوانستیم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان: بازی بهتر مقابل شیمیدر ممکن بود

سیامک ویسی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول بازی و در کوارتر های دوم و سوم اختلاف امتیاز را به حداقل رساندیم، ولی اخراج بازیکن خارجی تیمم به دلیل 5 خطا، تاثیر زیادی را روی بازی شاگردانم گذاشت.

ویسی اظهار کرد: امیدروارم تیم داوری در تصمیم خودشان در اخراج بازیکنان ما اشتباه نکرده باشد، چرا که اخراج بازیکنان یک تیم تاثیر مستقیم بر روی نتیجه بازی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما به قابلیت های بازیکنان مان آگاه هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت توانایی شاگردانم که در بازی بیرونی بهتر از بازی درونی بودند، برنامه داشتیم تا روی ضربات سه امتیازی بیشتر مانور بدهیم و معتقد هستم در بیشتر دقایق بازی از این برنامه سود بردیم. 

تیم بسکتبال توفارقان به عنوان تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با ارایه یک بازی زیبا مقابل تیم پر آوازه شیمیدر نشان داد که با اهداف بزرگتری پا به میدان رقابت ها گذاشته است و در این راه فقط به زمان نیاز دارد.

گفتنی است تیم توفارقان مقابل تیم شیمیدر با نتیجه 88 بر 81 مغلوب شد و در مجموع با کسب 6 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اکسون به رده هفتم جدول لیگ برتر بسکتبال سقوط کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان