فرماندار ویژه مهاباد:

مشکلی در تامین سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین از آغاز بامداد امروز همه جایگاه‌های سوخت در سطح این شهرستان فعال بوده و در آرامش کامل در حال عرضه خدمات به شهروندان است.

مشکلی در تامین سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد

ایرج شجاعی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هیچ‌گونه ازدحامی در جایگاه‌های سوخت این شهرستان وجود نداشته و شرایط از شب گذشته تاکنون عادی بوده و سوخت‌گیری خودروها بر اساس نرخ‌های اعلامی جدید در آرامش کامل در حال انجام است.

وی افزود: با وجود آنکه مهاباد یکی از شهرستان‌های گردشگر پذیر به ویژه در ایام تعطیل است هیچ یک از جایگاه‌های سوخت در این شهرستان با مشکلی در تامین سوخت، عرضه خدمات و فعالیت خود مواجه نیستند.

وی تاکید کرد:  با توجه به تمهیدات و تدابیر ویژه‌ای که اندیشیده شده همراهی خوبی از مردم در اجرای این طرح شده است و خوشبختانه تاکنون کوچکترین مشکلی در زمینه تامین سوخت در جایگاه های این شهرستان بوجود نیامده است.

وی با بیان اینکه سهمیه کسانی که کارت سوخت ندارند تا 6 ماه آینده محفوظ است اضافه کرد: رانندگانی که تاکنون موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند می توانند با مراجعه به باجه های پستی برای دریافت کارت اقدام کنند.

«شجاعی»، ادامه داد: سهمیه لازم برای وسایل حمل و نقل درون شهری از جمله تاکسی‌ها نیز پیش بینی شده است و هیچ مشکلی نیز در زمینه تامین سهمیه آنها وجود ندارد.

وی یادآور شد: تمامی عواید حاصل از اصلاح قیمت بنزین، براساس دستور رییس جمهوری عیناً به مردم بازمی‌گردد.

بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر 1500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر 3 هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر 3500 تومان تعیین شده است.
بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد روز جمعه 24 آبان ماه به کارت سوخت شخصی آنها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت 6 ماه قابل ذخیره است.
این اطلاعیه افزوده است: استفاده از سهمیه سوخت صرفاً با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.
بر همین اساس، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه 60 لیتر و دوگانه سوز 30 لیتر خواهد بود. همچنین سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه 400 لیتر و دوگانه سوز 200 لیتر است.
اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی می‌افزاید: نرخ سی ان جی بدون تغییر خواهد بود، برای مسافربرهای بر پایه اینترنت (اسنپ و تپ‌سی) مشروط بر آن که نرخ‌های خود را از مقادیر مصوب به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت. برای تأمین سوخت خودروهای مسافربر خطی و بین شهری، آژانس‌های مسافربری، آموزشگاه‌های رانندگی تمهیدات لازم اتخاذ شده است که اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان