شاهرودی: باید از اشتباهات بازى اول با اندونزی درس بگیریم/ سفر به اندونزى در این مقطع بهترین تصمیم بود

رضا شاهرودی، مربى تیم فوتبال امید کشورمان گفت: سفر به اندونزى در فاصله باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اتفاق بسیار مفیدى بود.

شاهرودی: باید از اشتباهات بازى اول با اندونزی درس بگیریم/ سفر به اندونزى در این مقطع بهترین تصمیم بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، رضا شاهرودى درباره آخرین وضعیت تیم امید در اردوى اندونزى اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبى در این اردو داریم. بازى اول در بالى انجام شد که باید در آن پیروز مى‌شدیم. مسابقه دوم هم در حاشیه شهر جاکارتا انجام مى‌شود. تنها مشکل مسافرت طولانى و اختلاف ساعت بود که رفته رفته حل شد.

مربى تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: فکر مى‌کنم انجام این سفر پیش از مسابقات نهایى کاملاً ضرورى و لازم بود. نیاز داشتیم به این شرایط ویژه و تجربه حضور در جنوب شرق آسیا، همچنین سفر طولانى و اختلاف ساعت، همین‌طور شرایط جوى این منطقه. تجربه بسیار خوبى براى بازیکنان بود همین‌طور برنامه‌ریزى لازم از سوى کادر فنى صورت گرفته است که برنامه خواب تیم را در تایلند چطور تنظیم کنیم.

شاهرودى در پایان اظهار داشت: باید در بازى دوم از اشتباهات‌مان به خوبى درس بگیریم، خصوصاً از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم و هیچ موقعیتى را از دست ندهیم. قطعاً با تمرکز مى‌توانیم به یک پیروزى خوب در بازى دوم برسیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان