مسلمانان در مقابل زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کنند

مراغه - ایرنا - عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به اینکه باید مسلمانان امروز در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کنند، گفت: حفظ وحدت، یکپارچگی و مقاومت در برابر دشمنان تنها راه مقابله با دشمنان است.

مسلمانان در مقابل زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کنند

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: اکر مسلمانان جهان مقاومت را سرلوحه کارهای خود در تمامی حوزه ها  قرار دهند، خداوند یاری گر آن ها خواهد بود و این موضوع هراس دشمن را در پی خواهد داشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در فکر تشکیل اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات بود که با لطف خدا و مقاومت جوانان فلسطینی امروز شاهد عقب نشینی آن ها هستیم.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز شاهد رشادت های جوانان فلسطینی و عقب نشینی رژیم صهیونیستی و اعلام آتش بس از سوی آن ها بودیم.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و هم پیمانانش نمی توانند ایران اسلامی را با مسائل اقتصادی زیر سوال ببرند، افزود: امروز شاهد رشد اقتدار، عزت و مقاومت جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم و همگان می بینند که تحریم های آمریکا هیچ اثری در اقتدار ایران اسلامی ندارد.

امام جمعه مراغه به برخی مشکلات موجود در کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات موجود قابل انکار نیست، اما امروز باید مقاومت کرد و نباید اجازه داد دشمنان ایران اسلامی عزت کشورمان را زیر سوال ببرند.
شهرستان مراغه با حدود 268 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان