ساوت‌گیت: هری کین می‌تواند رکورد رونی را بشکند/ او مهاجمی بی‌رحم است

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس معتقد است هری کین می‌تواند با گذر از رکورد وین رونی، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ سه‌شیر شود.

ساوت‌گیت: هری کین می‌تواند رکورد رونی را بشکند/ او مهاجمی بی‌رحم است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در گروه A مرحله انتخابی یورو 2020 با نتیجه 7 بر صفر میهمان خود، مونته‌نگرو را درهم کوبیدند، پس از این بازی در تمجید از هری کین که با هت‌تریک در این بازی شمار گل‌های زده خود در رده ملی را به عدد 31 رساند و 23 گل دیگر برای شکستن رکورد وین رونی، بهترین گلزن تاریخ سه‌شیر نیاز دارد، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: هری کین مهاجمی بی‌رحم است و توانایی و زمان لازم برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس را دارد. اگر همه چیز طبق خواسته هری پیش برود، اطمینان دارم که او این رکورد را از آن خودش خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: ما در خط حمله بازیکنان خوبی داریم، بازیکنانی همچون هری کین، رحیم استرلینگ، مارکوس رشفورد و بازیکنان جوان دیگری که به خوبی با هم هماهنگ شده‌اند و ما را در خط حمله قدرتمند کرده‌اند. همین مسئله باعث شده است که فکر کنیم می‌توانیم همیشه گلزنی و مشکلاتی را برای حریف درست کنیم. به‌هرحال اگر می‌خواهیم مدعی جدی باشیم، باید اطمینان حاصل کنیم که در هر دو سوی زمین (دفاع و حمله) تعادل لازم را داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان