عملکرد قوه‌قضاییه در برخورد مفاسد اقتصادی قابل قبول است

دزفول - ایرنا - امام جمعه شوش گفت: قوه قضاییه در برخورد با دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی عملکرد قابل قبولی دارد.

عملکرد قوه‌قضاییه در برخورد مفاسد اقتصادی قابل قبول است

حجت الاسلام سیدمحمد امام، درخطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شوش با قدردانی از دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضا در برخورد با فساد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و با هیچ کس تعارف ندارد.

وی ادامه داد: محاکمه مفسدان اقتصادی آرزوی دیرینه مردم بود و اقدامات انقلابی و قاطع قوه قضاییه در این زمینه نور امید را در دل مردم روشن، و لرزه بر اندام مفسدان به عنوان زالوصفتان جامعه انداخت.

حجت الاسلام امام افزود: مهمترین خواسته مردم برخورد قاطع با هرگونه مظاهر فساد در این دولت و یا دولت‌های گذشته است.

وی ادامه داد: با پیگیری مستمر قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی، ارزی، زمین خواری و فرار مالیاتی در هفت ماه امسال، هزاران میلیارد ریال به خزانه و بیتالمال بازگشته است.

وی  گفت: اقدامات انقلابی قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی و دانه درشت‌ها، روح امید را در جامعه بیشتر کرده است.

 حجتالاسلام امام، با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود: وحدت و یکپارچگی اقشار مختلف مردم یک اصل مهم و اساسی است و در این زمینه باید مسلمانان با افزایش هوشیاری و آگاهی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بی اثر کنند.
وی اختلاف بین شیعه و سنی را از اهداف اصلی دشمنان نظام دانست و گفت: ترس دشمنان انقلاب اسلامی از وحدت مسلمانان در جهان است.

امام جمعه با اشاره به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیان کرد:جوانان فلسطینی هر هفته در سرزمین‌های اشغالی، راهپیمایی بازگشت برگزار کرده و با چنگ و دندان از سرزمین‌های خود و قدس شریف دفاع می‌کنند تا جایی که رژیم اشغالگر قدس مجبور به ترور رهبران مقاومت شده و به تازگی در یک عملیات ناجوانمردانه، یک فرمانده عملیات جهاد اسلامی را در خانه‌اش هدف قرار داد.

وی اضافه کرد: فتنه‌های عراق و لبنان ریشه در توطئههای استکباری- صهیونیستی برای مشغول کردن مسلمانان به مشکلات داخلی دارد؛ استکبار جهانی بداند که با این اقدامات شوم نمی‌تواند به اهداف ننگین خود در فراموش شدن آرمان فلسطین دست یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان