پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

بجنورد- ایرنا- دانشگاه تک‌جنسیتی کوثر بجنورد، به عضویت شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام (سی. آی. ان. وی. یو) درآمد.

پیوستن دانشگاه کوثر بجنورد به دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام از شبکه های کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی با نام اختصاری کامستک (COMSTECH) است که برای تحقق عدالت در عرصه دانش و اندیشه با تعمیق و تثبیت آموخته‌ها تلاش می‌کند و اساتید و دانشجویان از طریق این شبکه می‌توانند با توجه به علایق و گرایش‌های خود به عرضه توانمندی خود در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی بپردازند.

علیرضا حسینی،  هدف از راه اندازی شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام را ایجاد و تقویت ارتباط علمی، پژوهشی و آموزشی بین دانشگاه‌های کشورهای اسلامی دانست که با ایجاد این شبکه، تبادلات علمی، آموزشی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی کشورهای عضو به شیوه مجازی افزایش خواهد یافت و علاوه بر اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها، زمینه انجام پروژه‌های مشترک برای اعضا را فراهم می سازد.

گفتنی است، دانشگاه هایی که خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی خود را به صورت الکترونیکی و مجازی در حیطه جهان اسلام ارائه می دهند، می‌توانند در این شبکه دانشگاهی عضویت داشته باشند.

دانشگاه کوثر بجنورد، ویژه دختران، سال 91 با هفت رشته و جذب 250 دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و اکنون رتبه دوم دانشجو را در بین دانشگاه های تک جنسیتی کشور دارد.  

هم اکنون افزون بر سه هزار دانشجو در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی این دانشگاه زیر نظر 54 استاد و عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان