واکنش لاریجانی به سخنان آیت الله خامنه ای درباره حوادث اخیر ایران

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، اظهارات رهبر ایران در خصوص حوادث اخیر در این کشور را حکیمانه خواند و گفت: سخنان رهبری مسیر حرکت مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کرد.

واکنش لاریجانی به سخنان آیت الله خامنه ای درباره حوادث اخیر ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز دوشنبه، گفت: لازم است از رهبر معظم انقلاب سپاسگزاری کنم که با سخنان حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند که ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش های دولت باید برای حل مسایل مردم و رفع دغدغه های مخصوصا در کنترل قیمت ها همت داشته باشند. همراستایی قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد.

واکنش رهبر ایران به اتفاقات اخیر در ایران
© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader via AP

وی خطاب به رهبر ایران گفت: توجه دادن حضرتعالی به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاشگران و آشوبگران با تاکید بر امنیت کشور وفاق همه قوای کشور در مقابله این دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می سازد. مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی آبروی آمریکا با بیشرمی و فرصت طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می کند و این را دفاع از مردم ایران می نامند که با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را نسبت به ملت ایران نشان داد.

لاریجانی افزود: هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه حضرتعالی تبعیت از مسیر تعیین شده جنابعالی را لازم دانسته و پیگیری دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد و با همگرایی بیشتر جایی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب نخواهند داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان