در قالب پویش «الف - ب - ایران»؛

وزیر نیرو پست ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی را در استان سمنان افتتاح کرد

سمنان- ایرنا- رضا اردکانیان وزیر نیرو روز دوشنبه پست ۴۰۰ کیلوولت ایوانکی را در شهرستان گرمسار استان سمنان بهره‌برداری کرد.

وزیر نیرو پست 400 کیلوولت ایوانکی را در استان سمنان افتتاح کرد

رضا اردکانیان امروز در سفر یک روزه به غرب استان سمنان، پست و خطوط 400 کیلوولت ایوانکی در شهرستان گرمسار از توابع این استان را افتتاح کرد.

اعتبار بهره‌برداری طرح پست و خطوط 400 کیلوولت ایوانکی 860 میلیارد ریال است. 2 دستگاه فیدر خط، 10 دستگاه فیدر خروجی، 2 دستگاه فیدر ترانس و ظرفیت پست 2 در 200 مگاولت آمپر و قابل توسعه به چهار در 200 مگاولت آمپر از جمله مشخصات فنی این طرح است.

طرح بهبود وضعیت ولتاژ در پست‌های فوق توزیع ایوانکی، جنت‌آباد و پست‎‌های برنامه‌ریزی شده در آینده، تغذیه پست‌های فوق توزیع اختصاصی مشترکان جدید صنعتی، کاهش تلفات شبکه فوق توزیع منطقه، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در این منطقه از اهداف اقتصادی طرح است.

اردکانیان، سپس به آرادان سفر می‌کند و مجتمع آبرسانی به 31 روستای شهرستان های گرمسار و آرادان را در آیینی در مسجد روستای داورآباد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند.

حمیدرضا جانباز معاون وزیر و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور وزیر نیرو را در سفر به استان سمنان همراهی می کند.

وزارت نیرو در قالب پویش « هر هفته الف - ب - ایران» 227 طرح آب و برق کشور را با اعتباری بالغ بر 330 هزار میلیارد ریال در 31 استان تا پایان امسال افتتاح می کند.

ایوانکی یکی از شهرهای استان سمنان ایران است. این شهر در 55 کیلومتری خاور تهران قرار دارد. جمعیت این شهر طبق سرشماری سال 1395، 12٫462 نفر می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان