کنگره شهدای بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره یک هزار و ۳۶ شهید بسیجی این استان تا ایام الله دهه فجر امسال در شهر یاسوج مرکز استان برگزار می شود.

کنگره شهدای بسیجی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

سرهنگ مصطفی مثنوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌ ریزی ‌ها و مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه این کنگره انجام شده و از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز برای شرکت گسترده در آن دعوت می شود. 

وی افزود: 46 درصد شهدای کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به جامعه بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 64 درصد شهدای این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس معادل یک هزار و 36 نفر نیز بسیجی هستند.

سرهنگ مثنوی عنوان کرد: 29 آبان ماه تا پنجم آذرماه هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه های هفته بسیج امسال در کهگیلویه و بویراحمد نیز در سه شاخص خدمت، جهاد و شهادت برگزار می شوند.   

وی ابراز داشت: بسیج به عنوان میراث جاودان و ماندگار امام خمینی (ره) هم اینک به درختی تنومند تبدیل شده و الگوی ملت های آزادیخواه جهان است.

سرهنگ مثنوی گفت: ملت ایران به کمک روحیه و تفکر بسیجی هرگز زیر بار زورگویی ها، زیاده خواهی ها و یاوه گویی های نظام سلطه و به ویژه آمریکای جنایتکار نخواهند رفت.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان