شهادت نیروی یگان‌ویژه در اغتشاشات روز گذشته ماهشهر + عکس

فرمانده یگانهای‌ویژه&#۱۶۰;ناجا از شهادت یکی از پرسنل این نیروی در درگیری با اشرار در ماهشهر خبر داد.

شهادت نیروی یگان‌ویژه در اغتشاشات روز گذشته ماهشهر + عکس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسن کرمی با اعلام خبر شهادت یکی از نیروهای یگان‌ویژه در ماهشهر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در اغتشاشات روز دوشنبه 27 آبان ماه شهرستان ماهشهر استان خوزستان، عده‌ای از اشرار مسلح به سمت شهروندان و مأموران تیراندازی کردند.

فرمانده یگانهای‌ویژه ناجا ادامه داد: با توجه به حضور کارکنان یگان‌ویژه در آن منطقه برای مقابله با ناامن‌کنندگان حریم امنیت کشور،  سروان "رضا صیادی" در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پلیس ؛ ناجا ؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ,

این مقام انتظامی با اشاره به مجروح شدن دو مأمور دیگر نیز در این درگیری، گفت: مجروحان به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی آنها خوب و رضایت‌بخش است.

کرمی با بیان اینکه شهادت یک توفیق الهی است، تصریح کرد: شهادت افتخاری است که نصیب هر فردی نخواهد شد و شهید سروان "رضا صیادی" در پیشگاه حق تعالی زنده است و جایگاهی بلند و رفیع دارد.

فرمانده یگانهای‌ویژه ناجا ضمن تسلیت به خانواده و همکاران این شهید، عنوان داشت: ما مدیون شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنها هستیم و امیدواریم با خدمت صادقانه بتوانیم رهرو راه آن عزیزان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان