ضرورت جداسازی متهمان از محکومان در زندان‌های استان تهران

فارس نوشت: مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: مسؤولان در زندان‌ها باید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش کنند.

ضرورت جداسازی متهمان از محکومان در زندان‌های استان تهران

 سیدحشمت الله حیات الغیب در جلسه شورای معاونین اداره کل زندان‌های استان تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توسعه برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر اظهار داشت: موضوع طبقه بندی زندانیان و جداسازی متهمان از محکومان جزء اولویت‌های اصلی برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان است و ضرورت دارد مدیران و مسئولان زندان‌ها با جدیت در این خصوص پیگیری نمایند.

وی ضمن اشاره به هماهنگی بین ارگان‌های مختلف ندامتگاه تهران بزرگ در جهت ارائه خدمات مطلوب به مددجویان گفت: برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و کنترل نیروهای زیر مجموعه و ایجاد رقابت بین آنها در راستای پرهیز از روزمرگی تاکید نمود.

حیات الغیب ادامه داد: کلیه مسئولین در زندان‌ها باید بر گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش نمایند.

وی با اشاره به عدالت محوری در برخورد با زندانیان گفت: کلیه مسئولین در زندان می بایست عرض حضوری مددجویان را به عنوان برنامه هفتگی در سرلوحه خود قرار دهند و بر گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی اهتمام ورزند و در بالا بردن سطح خدمات بهداشتی و رفاهی مددجویان تلاش نمایند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توسعه برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر افزود: مددجو به عنوان شخص مستأصل و آسیب دیده اجتماعی که به هر دلیل در زندان تحمل کیفر می کند، نیازمند کمک‌های معنوی ما و همه آحاد جامعه است و بایستی در چهارچوب قانون نسبت به مساعدت قضایی، رفاهی، اصلاحی و تربیتی انجام وظیفه نماییم.

235235

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان