سخنگوی قوه‌قضاییه: مردم آشوب‌طلبان را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کنند

سخنگوی قوه قضائیه از مردم خواست، آشوب‌طلبان و خرابکارانی که در روزهای اخیر به اموال مردم و اموال عمومی آسیب‌زده‌اند را به مراجع امنیتی و قضایی معرفی کنند.

سخنگوی قوه‌قضاییه: مردم آشوب‌طلبان را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کنند

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی در چهاردهمین نشست خبری خود در رابطه با حوادث اخیر گفت: سیاست قوه قضائیه در حوادث اخیر، تلاش در جهت تامین امنیت عمومی مردم و حفظ منافع شهروندان و مقابله با خشونت، تخریب عمومی و اموال مردم و غارت بیت‌المال و اموال مردم و در یک کلمه، تلاش در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت است و سعی می‌کنیم دستگاه قضا نماد واقعی «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» باشد. 

وی افزود: در جایی که اموال عمومی و مردم تخریب می‌شود، برخوردهای قاطع و اعمال قانون و اتخاذ سیاست‌های سزاگرایانه در دستور کار است و  در ارتباط با مردم و شهروندان و حتی کسانی که از روی ناآگاهی و تحت تاثیر هیجانات اقداماتی را انجام دادند، «رحما بینهم» هستیم و از مردم نیز که خواسته‌های به حقی دارند و از برخی تصمیمات ممکن است ناراضی باشند، به خاطر جدا کردن صف‌شان از افراد خشونت طلب تشکر می‌کنم. 

سخنگوی قوه قضائیه گفت: از مردم درخواست دارم، فتنه‌گران، خشونت طلبان و کسانی که اعمال مجرمانه انجام دادند  را به نهادهای امنیتی و قضایی معرفی کنند. اطلاعات مردمی بهترین اطلاعات برای شناسایی افراد سودجو و فرصت طلب است و خشونت‌طلبان بدانند که با هوشیاری نهادهای امنیتی و مردمی، شناسایی می‌شوند کما اینکه تعداد زیادی از آنها شناسایی و دستگیر شدند. 

اسماعیلی گفت: همچنین تعداد زیادی از افرادی که برای شبکه‌های بیگانه مبادرت به تهیه فیلم و اخبار می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند و در ادامه با معرفی عناصر آشوب طلب از ناحیه مردم، تمامی این افراد شناسایی می‌شوند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان