ورشکستگی شبکه منوتو

بعیدی نژاد در پیامی توییتری نوشت: تراز مالی شبکه ماهواره ای من و تو نشان می دهد که این شبکه از نظر اقتصادی و مالی یک شرکت کاملا ورشکسته است.

ورشکستگی شبکه منوتو

به گزارش اسپوتنیک، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در بریتانیا، در پیامی توییتری نوشت: تراز مالی شبکه ماهواره ای من و تو نشان می دهد که این شبکه از نظر اقتصادی و مالی یک شرکت کاملا ورشکسته است.

در پیام توییتری حمید بعیدی نژاد اشاره شده است است که تراز مالی شبکه ماهواره ای مخالف دولت جمهوری اسلامی "من و تو" نشان می دهد که از نظر اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته است. از 95 میلیون پوند حجم سرمایه، این شبکه فقط 3 میلیون پوند درآمد داشته و بقیه به صورت کامل ضرر بوده است.
بر این اساس شبکه "من و تو" که از طریق تزریق پول اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می شود، به دستگاه تبلیغاتی پهلوی تبدیل گشته است.
من و تو (Manoto) یک شبکه تلویزیونی ماهواره‌ ای فارسی‌ زبان و دفتر مرکزی آن در لندن است که ظاهرا بر برنامه‌های علمی، سرگرمی و سیاسی تمرکز دارد.

حامیان مالی این شبکه افراد نا مشخصی هستند که هرگز هویت آنها احراز نشده است، با این حال شواهدی وجود دارد که حامیان مالی این شبکه دولت انگلستان است.
فایننشیال تایمز طی گزارشی در خصوص شبکه "منوتو" نوشت: هویت حامیان مالی این شبکه مخفی مانده‌، اما برخی از تحلیلگران معتقدند که این شبکه به صورت تعمدی و با ظرافت به تبلیغ رژیم پهلوی می‌پردازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان