برف و باران در جاده‌های ۱۱ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۱ استان کشور خبر داد.

برف و باران در جاده‌های 11 استان

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: هم‌اکنون در اغلب محورهای آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز و محورهای اردبیل ـ خلخال در استان اردبیل، اسالم ـ خلخال و اسالم ـ دیلمان در استان گیلان و توسکستان ـ شاهرود در استان گلستان شاهد بارش برف هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی فارس، سمنان، گیلان، گلستان، بوشهر، شرق استان تهران، ادامه داد: در اغلب محورهای اصفهان و برخی محورهای استان اردبیل شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید هستیم.

وی تصریح کرد: در محور زنجان ـ طارم و زنجان ـ دندی در استان زنجان و اردبیل ـ خلخال و اسالم ـ خلخال در استان گیلان تردد با زنجیرچرخ الزامی است.

این مقام پلیس راهور با اشاره به ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در آزادراه قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره، گفت: ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین از مهرشهر تا پل حصارک نیمه‌سنگین و در جاده مخصوص کرج ـ تهران، شهریار ـ تهران، آزادراه تهران ـ قم و تهران ـ ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان