گفت‌وگو؛جریان‌های ضد انقلاب و معاند به اغتشاشات دامن می‌زنند/مردم هوشیار باشند

نماینده سنقر در مجلس با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند و در پازلی که دشمنان در اعتراضات اخیر طراحی کرده‌اند قرار نگیرند، گفت:جریان‌های ضد انقلاب و معاند به اغتشاشات دامن می‌زنند.

گفت‌وگو؛جریان‌های ضد انقلاب و معاند به اغتشاشات دامن می‌زنند/مردم هوشیار باشند

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه هیچ انسان عاقل و علاقه‌مند به کشورش در قالب اعتراضات  دست به اقدامات خرابکارانه نمی‌زند و  به اموال عمومی آسیب وارد نمی‌کند، گفت: پس از اعلام قیمت جدید  و اجرای سهمیه‌بندی بنزین عده‌ای از مردم به این موضوع اعتراضاتی داشتند که به حق بود، اما معاندان و جریان های ضدانقلاب در شرایط کنونی به میدان آمده اند و تلاش می‌کنند از این خواسته‌ها و اعتراضات مردم به نفع خود استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه  قطعاً حساب افرادی که اعتراضات مدنی به وضعیت گرانی بنزین داشتند با اغتشاشگران جدا است، افزود: مردم نیز باید هوشیار باشند تا با این اغتشاشگران و آسیب‌زنندگان به اموال بیت‌المال همراهی نداشته باشند و مسیر خود را با این افراد جدا کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت باید پس از افزایش قیمت بنزین قشر آسیب پذیر را به شدت دریابد تا اجرای طرح یاد شده زندگی آنها را تحت الشعاع قرار ندهد، اظهار کرد:بنابراین دولت باید تدابیری بیندیشد تا قیمت کالاهای اساسی افزایش نیابد تا منجر به اعتراضات جدیدی در کشور نشود که عده‌ای بخواهند از این طریق سو استفاده کنند.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و  در پازلی که دشمنان در اعتراضات اخیر طراحی کرده‌اند قرار نگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان