زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی از اصناف اصفهان کاهش یافت

اصفهان- ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: مدت زمان بررسی و پاسخگویی به شکایت‌های مردمی کاهش یافت و اکنون رسیدگی به تخلف‌های صنفی در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی از اصناف اصفهان کاهش یافت

جواد محمدی‌فشارکی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: پس از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین بیش از یک‌هزار و 861 مورد بازرسی میدانی از مرکزهای عرضه کالا در راستای کنترل قیمت‌ها انجام و پرونده تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی از تشکیل 54 فقره پرونده تخلف با ارزش افزون بر 179 میلیون ریال خبر داد و تاکید کرد: هرگونه افزایش قیمت کالاها به بهانه بالا رفتن قیمت بنزین ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اضافه کرد: در پی افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین و احتمال سوء استفاده برخی افراد از این وضعیت، تیم‌های بازرسی از ساعت هشت تا 22 بر فعالیت واحدهای صنفی این استان نظارت می‌کنند.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت کالاهای اساسی، نداشتن برچسب قیمت و خودداری از عرضه کالا جزو مهم‌ترین مسائلی است که در صورت مشاهده، با برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد.

محمدی‌فشارکی تصریح کرد: جریمه‌های بسیار سنگینی در چارچوب قانون برای متخلفان در نظر گرفته‌ شده و واحدهای بازرسی با بررسی فاکتور خرید و محاسبه سود قانونی، فعالیت واحدهای صنفی را رصد می‌کنند.

وی بیان کرد: طرح تشدید کنترل بازار به منظور جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها با حضور 329 بازرس ثابت و افتخاری در استان اصفهان اجرا می‌شود و همه واحدهای صنفی موظف به درج قیمت‌های مصوب بر روی کالاها و صدور فاکتور فروش هستند، در غیر این صورت با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در ادامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را با شماره‌های تلفن 32352012 – 32352013، پیام کوتاه به شماره 09140403039 یا گزینه شکایات مردمی در پایگاه اینترنتی http://bazresiasnafisf.ir/ به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی این مدیریت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی اقدام شود.

نزدیک به 250 هزار واحد صنفی در استان پنج میلیون نفری اصفهان فعالیت دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان