بیانیه سازمان تبلیغات البرز به بهانه اغتشاشات اخیر

سازمان تبلیغات استان البرز به بهانه اغتشاشات اخیر در کشور بیانیه ای را صادر کرد.

بیانیه سازمان تبلیغات البرز به بهانه اغتشاشات اخیر

 بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز 

به نام قادر متعال، سلام به روح پاک شهدا و امام شهدا و عرض ادب و احترام به محضر ملت شریف ایران. پیرو اتفاقات اخیر و وقایع بعد از تصمیم دولت مبنی بر افزایش قیمت بنزین، مطالبی در چند بند به استحضار ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی می رسد:

 توجه به وضع معیشتی و اقتصاد کشور از وظایف مهم حاکمیت است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده‌ی دولت و مجلس است که مستقیما توسط مردم انتخاب می شوند.

لذا دولت و مجلسی که با رای اکثریت به منصب، قدرت و مقام تصمیم گیری رسیده‌اند، در این زمینه باید پاسخگوی مردم باشند.

مردمی هم که با رای خود این دولت و مجلس را به اریکه‌ی قدرت نشانده‌اند ضمن مطالبه‌گری و آگاهی باید متوجه نقاط قوت و ضعف انتخاب خود باشند.

 تصمیم اخیر دولت مبنی بر سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در کنار افزایش یارانه‌های نقدی هرچند تبعات سخت و سنگینی برای مردم خواهد داشت اما توسط دولت منتخب اکثریت، با مشورت کارشناسان ایشان و در چهارچوب قانونی کشور اتخاذ شده است.

لذا این افزایش قیمت را باید به صورت یک تصمیم قانونی به رسمیت شناخت. هرچند ما هم انتقاداتی نسبت به نحوه مدیریت این موضوع و مخصوصا نوع بیان و اجرای آن داشته باشیم اما این اتفاقات باعث نمی شود که تصمیم دولت را خارج از چهارچوب قانونی بدانیم.

 انتقاد و اعتراض حق هر ملتی است، اما اعتراض به یک تصمیم قانونی اولا نباید با برهم زدن چهارچوب قانونی کشور و ثانیا نباید خارج از چهارچوب های قانونی و انسانی باشد.

سو استفاده از فضای متشنج ایجاد شده بر اثر اعتراض، به آتش کشیدن اماکن دولتی و شخصی، بستن راههای عبور و مرور همگانی و ضروری کشور، غارت و تعرض به اموال و نوامیس مردم و افعالی از این قبیل قطعا روش هیچ انسان آزاده‌ای برای اعتراض نیست. این افعال شنیع و خائنانه جز از اشرار، اراذل و اوباش و البته نیروهای آموزش دیده و نفوذی دشمنان خبیث مردم که به صورت مدیریت شده و تشکیلاتی سعی در برهم زدن امنیت عمومی کشور دارند نیست.

 امنیت کشور از هر چیزی برای مردم واجب تر است و به هیچ بهانه ای نباید تضعیف شده و خدای ناکرده از بین برود. از بین رفتن امنیت یک کشور خساراتی برای کشور و مردم خواهد داشت که حقیقتا جبران ناپذیر و تاریخی خواهند بود. تاریخ و تجربه ی کشورهای همسایه در دوران معاصر ما در این زمینه آینه ی عبرت ماست.

قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و انتظامی به عنوان سربازان این ملت و نظام هرطور که شده باید مقابل خرابکاری و شرارت اشرار و عوامل نفوذی دشمنان ملت ایران با اقتدار ایستادگی کرده و در کوتاه ترین مدت ممکن بساط غارت، چپاول و تجاوز این خائنین را جمع کنند.

 بر رسانه های بزرگ و کوچک کشور، نخبگان و افراد اندیشه ورز و مطلع در تمام سطوح و از تمام اقشار، که علاوه بر فهم تمامی مطالب مهم و حیاتی پیرامون این ماجرا دلسوز کشور و مردم خود نیز هستند لازم است با تمام توان؛ سعی در تبین مطالب مهم و روشنگری نسبت به حقایق داشته باشند.

این انقلاب و این ملت گذشته‌ی سرخی دارند. از دوران انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت فرزندان این ملت غیور همواره با خون خودشان در مقابل دشمنی های سخت و نرم ایستادگی کرده اند. بازهم اگر این غارت و تجاوز ادامه پیدا کند و جان و مال و ناموس هموطنان ما در خطر باشد فرزندان رشید و غیور ایران اسلامی بی هیچ ملاحظه ای و با سخت ترین و کوبنده ترین ضربات پاسخگوی این دست درازی های ذلیلانه خواهند بود.

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَکَ و لاتطغوا اِنَهُ بِما تَعمَلوُنَ بَصیرٌ

مهدی ولایی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان