برپایی راهپیمایی عظیم مردم قزوین در پی ناآرامی‌های اخیر

قزوین- ایرنا - معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قزوین گفت: راهپیمایی بزرگ مردمی در محکومیت اقدام آشوبگران در پی ناآرامی‌های اخیر به دنبال اصلاح قیمت بنزین روز شنبه در قزوین برگزار خواهد شد.

برپایی راهپیمایی عظیم مردم قزوین در پی ناآرامی‌های اخیر

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی روز چهارشنبه در حاشیه نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این راهپیمایی روز شنبه ساعت 9 و نیم صبح از میدان میرعماد به سمت سبزه‌ میدان شهر قزوین برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اعتراض مسالمت‌آمیز حق مردم است، گفت: متأسفانه برخی از افراد فرصت‌طلب و سودجو در قالب اراذل ‌و اوباش اقدام به یک اغتشاش سازمان‌دهی شده کردند و سعی داشتند تا نظم حاکم بر جامعه را از بین ببرند.
طاهرخانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، حفظ انقلاب و موضوع امنیت را یک اصل دانستند و فرمودند که باید ملاحظات اجرای طرح نیز در نظر گرفته می‌شد، عنوان کرد: ناآرامی‌های اخیر فتنه‌ای دیگر بود که با حضور مردم در راهپیمایی روز شنبه که با شعار امنیت و وحدت ملی برگزار خواهد شد، پایان می‌یابد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: تمام امور جمهوری اسلامی ایران به مردم وابسته است و هرکجا که مردم در آن حضور داشته باشند نظام پیروز میدان خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه اگر مردم در جنگ تحمیلی حضور نمی‌یافتند، امکان نداشت که بتوانیم پیروز شویم، تصریح کرد: حضور مردم آگاه، بصیر و فهیم در ختم قائله‌های 9 دی و دفع فتنه‌های سال 88 و 78 سبب شد تا دست دشمنان کوتاه شده و امیدشان بار دیگر ناامید شود.
طاهرخانی گفت: مردم استان قزوین در روز شنبه با حضور بصیرتی خود نشان خواهند داد که وفاداری‌شان به‌نظام، امام و رهبری و همچنین پایبندی‌شان به خون شهدای هشت سال دفاع مقدس تمام‌نشدنی است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قزوین گفت: از مردم فهیم و بصیر قزوین که در این آزمون سربلند بوده و با صبر و بردباری تلاش کردند که اعتراض مسالمت‌آمیزی داشته باشند انتظار داریم که با این حضور گسترده، سیلی محکمی به منافقان بزنند که سبب اخلال در نظم و امنیت کشور شده بودند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان