بمب ساعتی نشریه سان؛ رونالدو به اولدترافورد برمی‌گردد

تهران- ایرنا- براساس گزارش عجیب نشریه سان انگلیس، «کریستیانو رونالدو» پس از سرد شدن رابطه‌اش با سرمربی یووه، در پایان فصل جاری تورین را ترک کرده و بار دیگر به جمع شیاطین سرخ ملحق می‌شود.

بمب ساعتی نشریه سان؛ رونالدو به اولدترافورد برمی‌گردد

البته این نشریه انگلیسی این خبر عجیب را به نقل از یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی اعلام کرده است.

گفته می‌شود این انتقال به دلیل درگیری به وجود آمده مابین رونالدو و «مائوریتسیو ساری» انجام می‌شود؛ درگیری که بدنبال تعویض شدن مرد پرتغالی توسط ساری در 2 موقعیت تشدید شده است.

رونالدو پس از دیدن شماره خود روی تابلو تعویض با «پائولو دیبالا»، با عصبانیت زمین دیدار با آ.ث میلان را ترک کرد و براساس گزارش‌ها به طور مستقیم به سمت رختکن رفته و حتی پیش از اتمام دیدار ورزشگاه را نیز ترک کرده بود.

گزارشات اخیر حاکی از آن است که در صورتی که بیانکونری از فتح لیگ قهرمانان ناکام بماند، CR7 دکمه قطع همکاری با یووه را فشار داده و منچستریونایتد مقصد ترجیحی وی خواهد بود؛ جایی که مرد پرتغالی سال‌های ابتدایی موفقیت خود را در آنجا آغاز کرد.

در این برنامه تلویزیونی گفته شده است: اگر یوونتوس نتواند لیگ قهرمانان را تصاحب کند، جدایی کریستیانو رونالدو در انتهای فصل محتمل است؛ او برای بردن لیگ قهرمانان با سومین باشگاه مختلف، به تورین رفت اما اوضاع پیچیده شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان