سومین سفیر زن ایران به اروپا اعزام می شود + عکس

مدیرکل سابق حقوق بشر و زنان وزارت امور خارجه ایران به عنوان سومین سفیر زن این کشور پس از انقلاب اسلامی ، عازم هلسینکی می شود.

سومین سفیر زن ایران به اروپا اعزام می شود + عکس

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکارنیوز، روز گذشته جمعی از دیپلمات های ایران پیش از عزیمت به محل های ماموریت خود و آغاز فعالیت به عنوان سفرای جدید ایران، با حسن روحانی، رئیس جمهور دیدار کردند و از جمله می توان به «فروزنده ودیعتی» سفیر فعلی ایران در فنلاند اشاره کرد که به عنوان  سومین زن پس از انقلاب اسلامی در این کسوت به خارج از کشور اعزام می شود.

​اسفند امسال حمیرا ریگی به عنوان سفیر ایران در بروئنی فعالیت خود را آغاز کرد. پیش از او هم مرضیه افخم در سال 94 به عنوان اولین سفیر زن عازم مالزی شد و همچنان هم به کار خود ادامه می دهد .ودیعتی هم به زودی عازم محل ماموریت خود خواهد شد، پیش از این قرار بود  «پروین فرشچی» به عنوان سفیر ایران در فنلاند انتخاب شود که این موضوع منتفی شد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که «افسانه نادی پور»  چهارمین زن سفیر ایران خواهد شد و در دانمارک به کار خواهد پرداخت .  نام او پیش از این به عنوان یکی از گزینه های احتمالی سخنگویی و جانشین بهرام قاسمی مطرح بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان