سلطانی‌فر: حقوق ویلموتس تا سه ماه آینده پرداخت شده است/ توضیح علت لغو بازی‌های لیگ برتر

وزیر ورزش و جوانان درباره لغو&#۱۶۰;برخی بازی‌های لیگ‌ برتر‌ فوتبال گفت: شورای تامین استان‌ها صلاح دیدند برخی بازی‌ها را لغو کنند.

سلطانی‌فر: حقوق ویلموتس تا سه ماه آینده پرداخت شده است/ توضیح علت لغو بازی‌های لیگ برتر

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران  درباره لغو برخی بازی‌های لیگ‌ برتر‌ فوتبال گفت: شورای تامین استان‌ها صلاح دیدند برخی بازی‌ها را لغو کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون والیبال گفت:‌ آقای داورزنی در این انتخابات حائز اکثریت آرا و  رییس جدید فدراسیون والیبال شد.

وزیر ورزش همچنین درباره پرداخت حقوق ویلموتس گفت:‌ پول سرمربی تیم ملی  تا سه ماه آینده پرداخت شده است.

سلطانی‌فر درباره نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال در مقدماتی جهانی 2022 قطر و شکست برابر تیم‌های عراق و بحرین گفت: شکست‌های تلخی برابر بحرین و عراق داشتیم که غرور ملی را خدشه‌دار کرد و این 2  نتیجه برای فوتبال و ورزش ایران ناگوار بود. بسیاری از کارشناسان باور دارند چینش‌های این مسابقه و عدم استفاده از ظرفیت‌های تیم باعث شد این بازی را از دست دهیم. هنوز هیچ چیزی تمام نشده و ما فرصت اول شدن در گروه داریم. وزارت ورزش و فدراسیون با این دیدگاه برنامه ریزی خواهند کرد تا در جایگاه نخست قرار بگیریم.

وی در زمینه بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال و اینکه چرا برنامه‌ای فدرایسون فوتبال برای تیم ملی ندارد،  گفت: با چند کشور برای دیدار تدارکاتی صحبت کردیم  و به توافقاتی نیز رسیدیم اما به دلیل مشکلات آنها امکان برگزاری مسابقه نبود. یکی از این کشورها لیبریا بود.

وزیر ورزش درباره حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال گفت: رسانه ملی باید به قانون برنامه ششم توسعه در اجرای پرداخت حق پخش تمکین کند. 2 سال است با این سازمان برای حل شدن این مشکل مذاکره می‌کنیم اما اراده جدی برای حل آن وجود ندارد. لذا برای حل این مشکل با رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهوری مکاتباتی داشتیم تا راهکار دیگری برای این کار پیدا شود. حق پخش عمده منابع درآمد یک باشگاه ورزشی در دنیا است اما صدا و سیما برای پرداخت آن برنامه‌ای ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان