فرماندار:

شهروندان مهریز نگران تامین کالای اساسی نباشند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: مردم نباید نسبت به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده‌های خود نگران باشند، زیرا تدابیر لازم برای تامین و ذخیره نیازهای شهروندان از سوی مسئولان مربوطه اتخاذ شده و به مقدار کافی کالا در بازار نیز موجود است.

شهروندان مهریز نگران تامین کالای اساسی نباشند

رضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان افزود:  انتظار است، در حال حاضر آرامش و نظمی که در این حوزه وجود دارد همچنان ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح بهینه‌سازی سوخت و احتمال تخلف و گرانی‌فروشی، نظارت‌ بازرسان بر عملکرد اصناف مختلف بیشتر خواهد شد و با افزایش گشت‌ ماموران دستگاه‌های متولی میزان تخلفات کاهش می‌یابد.

فرماندار مهریز اظهارداشت: مردم  باید از خرید کالاهای بدون برچسب و قیمت مندرج خودداری کنند و در صورت مشاهده گران‌فروشی مراتب را به سامانه 124 اطلاع دهند.

زارع زاده مهریزی تاکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه افزایش قیمت کالا و بهای خدمات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی با همکاری مردم بیشتر می‌شود.

فرماندار مهریز بیان داشت: همکاری مردم با مسئولان نقش مهمی در پیشگیری از افزایش قیمت‌ها دارد و با متخلفان طبق مقررات برخورد می‌شود.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: رصد بازار ، قیمت‌ها و سرکشی به واحدهای صنفی و کسبه در شهر و روستاها جزو برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار نهادهای ذی ربط است.

مهریز سه هزار واحد صنفی دارد.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و بنای این شهرستان را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی نسبت می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان