۳۳۹ کمک هزینه جهیزیه به مددجویان قزوینی پرداخت شد

قزوین - ایرنا - ۳۳۹ فقره کمک هزینه جهیزیه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قزوین پرداخت شده است.

339 کمک هزینه جهیزیه به مددجویان قزوینی پرداخت شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک هزینه‌ها به مبلغ 13 میلیارد و 839 میلیون ریال به صورت بلاعوض به مددجویان قزوینی پرداخت شده است.

یوسف صیادی افزود: 120 نفر از دختران و زنان تحت پوشش کمیته امداد در نوبت تحویل کمک هزینه جهیزیه هستند و تا پایان سال جاری مبالغ لازم به آنها پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه 16 نفر از زنان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد کمک هزینه جهیزیه دریافت می‌کنند، اظهار داشت: کمیته امداد برای زنانی که ازدواج مجدد دارند بسته‌های حمایتی ویژه در نظر می‌گیرد.

صیادی در تشریح پرداخت کمک هزینه‌های ازدواج اظهار داشت: در مناطق کم برخوردار 720 میلیون ریال و در مناطق برخوردار شهری و روستایی 60 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: توانمندی زنان سرپرست خانوار و دختران در شرف ازدواج یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد به شمار می‌رود که برای حمایت بیشتر و توسعه این اقدام خیرخواهانه لازم است که مسئولان استان حمایت کنند.

صیادی یادآور شد: متقاضیان دریافت کمک هزینه جهیزیه ازدواج می‌توانند به مراکز امدادی استان قزوین مراجعه کنند.

30 هزار خانوار در قزوین تحت پوشش کمیته امداد هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان