فرماندار شیراز: نظام پذیرای اعتراض بوده و هست

فرماندار شهرستان شیراز گفت: آن‌هایی که امروز طلبکار هستند در گذشته شرایط بروز چنین مسائلی را با اقدامات و سخنان خود فراهم کرده و در این موضوع نقش داشته اند.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، محمدرضا امیری امروز چهارشنبه 29 آبان در جلسه شورای اداری استان فارس، افزود: نظام اسلامی همیشه پذیرای اعتراض بوده و هست، اما عده‌ای با تحریک جامعه، زمینه تبدیل اعتراض مردم به آشوب را فراهم کردند.

امیری همچنین با اشاره به وقایع اخیر در شیراز و ضمن عذرخواهی از مردم به واسطه اخلال در نظم و روند خدمات رسانی در شهر‌های شیراز و صدرا، برخی اقدامات در راستای دامن زدن به نارضایتی عمومی توسط افرادی در فضای مجازی و برخی تریبون‌های رسمی را بر فراهم شدن شرایط و بروز این ناآرامی‌ها تاثیرگذار دانست.

* پیش بینی حدود 800 شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس یازدهم

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بالغ بر 800 شعبه اخذ رای و 15 هزار نیروی انسانی پیش بینی شده است.

امیری با اشاره به اهمیت برگزاری یک انتخابات امن و باشکوه در این دوره، این مهم را نیازمند همت و همراهی همه دستگاه‌ها و مسئولان در سطح شهرستان دانست.

فرماندار شیراز همچنین از تشکیل 30 تیم نظارتی و اعزام آن‌ها به سراسر شهرستان برای نظارت بر روند عرضه کالا و خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها خبر داد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان