بارش برف و باران در خراسان رضوی و کرمان

در حال حاضر تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است و محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و محور هراز و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سی‌ام آبان ماه 98) را تشریح کرد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر تردد در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) روان است و محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و محور هراز و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده‌های ساسانی، پل کلاک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محور‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان بارش برف و باران را شاهد هستیم و همچنین در محور‌های استان‌های اصفهان، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و سمنان بارش باران را شاهد هستیم و برای تردد در محور‌های کوهستانی به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های مسدود شریانی قدیم پلدختر-خرم آباد و شهداد-نهبندان مسدود هستند.

وی افزود: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور‌های غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد-اندوهجرد، سی سخت-پادنا، وازک-بلده، گنجنامه-تویسرکان، پونل-خلخال و ساری-گهرباران به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان