افزایش قیمت کالا در پلدختر گزارش نشده است

خرم آباد - ایرنا - رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت پلدختر گفت: بر اساس پایش روزانه طی چند روز اخیر پس از سهمیه بندی بنزین افزایش قیمت اجناس در سطح بازار این شهرستان گزارش نشده است.

افزایش قیمت کالا در پلدختر گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر، جهانگیر اکبری  شامگاه چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار پلدختر اظهار داشت: کنترل نرخ اقلام به ویژه کالاهای اساسی با استفاده از تیم های نظارتی انجام می شود و چنانچه مردم موردی مشاهده کنند باید مراتب را با شماره 124 در میان بگذارند.

وی ادامه داد: در رابطه با مسافربرهای شخصی مسیرهای روستایی چند مورد افزایش کرایه گزارش شده  که دهیاری ها باید لیست آنان را با مشخصات کامل راننده و خودرو در اختیاربخشداران مرکزی و معمولان جهت رسیدگی قرار دهند.

وی افزود: دهیاران رانندگانی را که خودسرانه اقدام به افزایش کرایه می کنند به طور کتبی به بخشداری اعلام کنند تا برای برخورد و توقیف وسیله نقلیه از طریق اداره راهور یا واحد تعزیرات اقدام شود.

اکبری همچنین یادآورشد: با توجه به افزایش قیمت بنزین، مرکز پخش فرآورده های نفتی نسبت به تامین سوخت در روستاهای فاقد گاز اقدام های لازم را به عمل آورد.

وی افزود: طی هشت ماه گذشته حدود سه هزار و 200 مورد بازرسی از بازار شهرستان پلدختر صورت گرفته که 95 مورد از این تعداد با تشکیل پرونده محکوم به پرداخت حدود 800 میلیون تومان جریمه شده اند.

وی با اشاره به نظارت مستمر بر واحدهای دامی و مرغداری ها گفت:‌ نظارت بر واحدهای آرد و نان نیز با جدیت انجام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان