یادواره ۴۰۰ شهد بسیجی در سبزوار برگزار شد

سبزوار- ایرنا- یادواره ۴۰۰ شهید بسیجی و ۶ شهید مدافع حرم سبزوار پنجشنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه عطارهای این شهرستان برگزار شد.

یادواره 400 شهد بسیجی در سبزوار برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: شهدا با تکیه بر ایمان به خداوند و پیروی از ولایت فقیه در حمایت از آرمان‌های انقلاب جان خود را فدا کردند.
سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: امروز با وجود توطئه دشمنان عزت و امنیت نظام جمهوری اسلامی به برکت نعمت ولایت، خون شهدا و تفکر بسیجی حاصل شده است.
وی اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گیری جبهه مقاومت در کشورهای منطقه است که با بهره گیری از تفکر بسیجی در برابر ابرقدرتهای جهانخوار ایستادگی می‌کند.
وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: شکل گیری این نهاد انقلابی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود و امروز برکات بسیج نصیب تمام مستضعفان در سراسر جهان شده است.
سرهنگ موحدنیا افزود: امرزو بسیج به درختی تناور در برابر نظام سلطه تبدیل شده که پوزه دشمنان را با وجود امکانات و قدرت تسلیحاتی آنها به خاک مالیده است.  
یکی از فرماندهان مدافع حرم نیز گفت: دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی حاصل تفکر بسیجی است و این تفکر به برکت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جهانی شده است.
موسی جلالی نسب با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدای مدافع حرم افزود: در صورتی که این رشادت‌ها نبود امروز شرایط جمهوری اسلامی همچون برخی کشورهای منطقه ناامن می‌شد.
سبزوار هزار شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 6 شهید از مدافعان حرم هستند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان