راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت آشوب‌های اخیر دوم آذر برگزار می‌شود

اهواز - ایرنا - راهپیمایی وحدت آفرین مردم بصیر و مومن اهواز در محکومیت آشوب‌های یک هفته اخیر و حمایت از فرمایش‌های مقام معظم رهبری روز شنبه دوم آذرماه برگزار می‌شود.

راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت آشوب‌های اخیر دوم آذر برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی‌خوزستان روز پنجشنبه اعلام کرد: این راهپیمایی روز شنبه دوم آذر ماه 1398 ساعت 9 صبح از میدان مولوی اهواز تا چهارراه آبادان با حضور یکپارچه و حماسی مردم برگزارخواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز عموم مردم متدین و مومن اهواز را برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
حضرات آیات موسوی جزایری، حیدری ، کعبی و شفیعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از عموم مردم اهواز دعوت کردند در این راهپیمایی وحدت بخش حضوری حماسی و دشمن شکن داشته‌باشند.
تاکنون تشکل ها ، اتحادیه ها و انجمن های اسلامی دانشجویی و دانش آموزی، حوزه های علمیه ، دفتر آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید در اهواز ، حزب موتلفه اسلامی شاخه خوزستان و اصناف اهواز برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کردند.
به گزارش ایرنا برخی عوامل آشوب گر و شرور،  اجرای طرح سهمیه بندی و افرایش قیمت بنزین را دست آویز و بهانه خود قرار دادند و به اموال عمومی و خصوصی مردم در برخی شهرهای خوزستان تعرض کردند و امنیت عمومی مردم را به مخاطره انداختند.
مردم خوزستان به سرعت از نیت و اهداف شوم افراد اغشتاش گر و دنباله رو دشمن آگاه شدند و صف خود را از بدخواهان و برهم زنندگان نظم و امنیت جدا کردند.   
مردم دزفول نیز روز چهارشنبه با برپایی راهپیمایی ، اقدام خرابکارانه و خشونت بار عوامل آشوب گر و شرور که امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دادند محکوم کردند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان