تارتار: جای سوشا در تیم ملی خالی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم «نفت‌ مسجدسلیمان» با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: دروازه‌بان تیم امروز موقعیت‌های زیادی را از حریف گرفت؛ جای او در تیم ملی خالی است.

تارتار: جای سوشا در تیم ملی خالی است

«مهدی تارتار» در نشست خبری پس از بازی برابر تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه‌ آزادی اظهار داشت: امروز شاهد یک بازی زیبا در ورزشگاه آزادی بودیم. هر چند که این بازی یک گل داشت اما  موقعیت‌های زیادی از سوی 2 تیم خلق شد. در این بازی، بازیکنان نفت مسجدسلیمان هوشمندانه بازی کردند و به برد رسیدند. جا دارد از هواداران تیم که 90 دقیقه در ورزشگاه حاضر شدند و تیم را تشویق کردند تشکر کنم.  

 سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه این نشست خبری با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیم عنوان کرد: سوشا مکانی امروز روز خوبی داشت و توانست موقعیت‌های تیم پرسپولیس را مهار کند. من فکر می‌کنم جای مکانی در تیم ملی خالی است و زمان آن رسیده که به تیم ملی دعوت شود. البته تمام بازیکنان نفت در این دیدار بازی با کیفیتی را ارائه کردند. حیف است که تیم مسجد سلیمان در فوتبال ملی نماینده‌ای ندارد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از هفت هزار تماشگر برگزار شد و تیم نفت در پایان با تک گل علیرضا علیزاده به برتری رسید. نفت با این برد 17 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

باخت برابر نفت چهارمین شکست شاگردان «گابریل کالدرون» آرژانتینی بود. پیش از این تیم پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان و شهرخودرو مشهد تن به شکست داده بود. سرخپوشان پایخت هم‌اکنون با 19 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

این بازی در چارچوب هفته یازدهم لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان