مکانی: تا آخر عمر خودم را پرسپولیسی می‌دانم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همیشه سرم جلوی هواداران پرسپولیس پایین بوده و خودم را تا آخر عمر پرسپولیسی می‌دانم.

مکانی: تا آخر عمر خودم را پرسپولیسی می‌دانم

«سوشا مکانی» پس از پایان دیدار تیم‌های فتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر که با برتری یک بر صفر زردپوشان نفتی پایان یافت اظهار داشت: جلوی پرسپولیس و هوادارنش هیچ حرفی برای گفتن ندارم. همیشه سرم جلوی آنان پایین بوده و خودم را تا آخر عمر پرسپولیسی می‌دانم.

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان افزود: قبل از این مسابقه یک مصاحبه خیالی از من منتشر شده و از من نقل شده بود که دیگر هرگز به پرسپولیس فکر نمی‌کنم؛ من به هیچ عنوان در حد و اندازه‌ای نیستم که به پرسپولیس فکر کنم. افراد زیادی تا قبل از این مسابقه تلاش کردند برای من حاشیه درست کنند اما فقط تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دادم و امیدوارم پرسپولیس بتواند در ادامه مسیر خود موفق باشد و ما هم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی اضافه کرد: کار خودم را انجام می‌دهم و در تمرینات سعی می‌کنم بهترین باشم و زمانی هم که در پرسپولیس بودم همواره در تمرینات نهایت آمادگی خود را نشان می‌دادم و حالا هم غیر از این اتفاقی نیفتاده است. زمانی که در پرسپولیس بودم یک سری تلاش کردند خارج از زمین تمرکز من را بر هم بزنند و تا حدود زیادی هم در کار خود موفق بودند زیرا می‌دانستند از نظر فنی نمی‌توانند به من ضربه بزنند. الان خودم را از تمام حواشی دور نگه می‌دارم و همین مساله باعث می‌شود در شرایط بازی، عملکرد بهتری داشته باشم.

مکانی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال اروپا در رسیدن او به آرامش و دور ماندن از حاشیه‌ها کمک کرده است یا خیر گفت: فوتبال اروپا هیچ چیزی هم که نداشته باشد، به بازیکن آرامش می‌دهد و در آنجا فقط و فقط به مسائل فنی بازیکن اهمیت می‌دهند. متاسفانه در سال‌های گذشته برخی برنامه‌های ورزشی که الان وجود ندارند، تمام تلاش خود را می‌کردند تا به بازیکنان ضربه بزنند و خدا را شکر که این برنامه‌ها دیگر وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان