ارژن شیراز در رقابت‌های فوتسال برتر از سد شاهین کرمانشاه گذشت

شیراز- ایرنا- تیم ارژن شیراز در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در یک بازی پُر گل  از سد تیم شاهین کرمانشاه گذشت و به سه امتیاز شیرین و حساس دست یافت.

ارژن شیراز در رقابت‌های فوتسال برتر از سد شاهین کرمانشاه گذشت

در این بازی که از هفته هجدهم این رقابت‌ها شامگاه جمعه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه چهار بر سه از سد تیم شاهین کرمانشاه گذشت.

تیم ارژن شیراز با وجود مشکلات مالی که با آن مواجه است، قرار بود در نیم فصل دوم این رقابت‌ها انصراف دهد اما با پا در میانی هیات فوتبال فارس و اداره کل ورزش و جوانان با وعده هایی که داده شد این تیم به دوره مسابقه‌ها بازگشت و در نیم فصل دوم هم نتایج خوبی کسب کرده است.

دیدار تیم‌های ارژن شیراز و شاهین کرمانشاه که تا پیش از این بازی به ترتیب در رده سیزدهم و چهاردهم جدول 14 تیمی لیگ برتر قرار داشتند از حساسیت زیادی بر خوردار بود، شاگردان حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن، بازی خوبی را به ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتند و در نهایت در یک بازی دشوار و نزدیک، حریف خود را شکست دادند و فاصله خود را با تیم شاهین کرمانشاه  بیشتر کردند تا امیدوار به روزهای آینده باشند.

برای تیم ارژن شیراز در این دیدار، مصطفی فخری 2 گل به ثمر رساند و محمد بیضایی و سلمان عزیزی هم هر کدام یک گل زدند تا پیروزی تیم ارژن در این دیدار سخت رقم بخورد.

در رقابت‌های فوتسال لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور 14 تیم حضور دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد و در پایان نیز تیم قهرمان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت خواهد کرد و 2 تیم انتهای جدول راهی پیکارهای دسته یک خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان