حضور حداکثری مردم در انتخابات با ارتقای خدمات‌رسانی

یزد- ایرنا - استاد حوزه علمیه قم گفت: با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت بالای مردم ،اهمیت زیادی دارد، باید مسئولان با ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مردم زمینه حضور حداکثری همگان را در این آزمون ملی فراهم کنند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات با ارتقای خدمات‌رسانی

حجت‌الاسلام سیدمحسن میرقیصری عصر جمعه در همایش رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان مهریز که در مسجد ولی‌عصر (عج) برگزار شد افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای‌اسلامی موجب اقتدار نظام است .

انتخابات مجلس دوم اسفند ماه سال 98 برگزار می شود،استان یزد چهار نماینده در مجلس دارد.

 مهریز مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است که با حدود 250 هزار نفر جمعیت یک نماینده دارد.  

وی ادامه داد: مردم در این انتخابات باید بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری و ارزش‌های دینی و انقلابی نسبت به گزینش افراد مناسب برای ورود به مجلس که خیلی اهمیت دارد، اقدام کنند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: رای مردم و مشارکت آنها در انتخابات موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه نظام و انقلاب خواهد شد و همه باید با بصیرت آن را جدی بگیرند.

میرقیصری اظهار داشت: مردم ایران در 40 سال گذشته بر حسب ضرورت و تکلیف الهی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف بودند و وظایف خود را به درستی انجام دادند.

وی بیان داشت: باید با درک شرایط روز و با حضور پرصلابت بار دیگر اقتدار و عظمت نظام را در پیش جهانیان نشان داد و موجب شکست اهداف استکبارجهانی شد.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه به  اهداف تشکیل بسیج توسط امام راحل (ره) در سال 1358 اشاره کرد و ترویج روحیه بسیجی را ضامن حفظ نظام و انقلاب‌اسلامی به رغم توطئه دشمنان ذکر کرد.

میرقیصری گفت: بسیج باید همانند گذشته در تمام عرصه‌ها حضوری فعال داشته باشد وظایف انقلابی خود را به درستی عمل کند.

مرکز شهرستان  55 هزار نفری مهریز که نیمی از آنها عضو بسیج هستند در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

 به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل نیروی مقاومت بسیج امروز( جمعه) رزمایش اقتدار بسیجیان یزد با حضور جمعی از مردم و مسئولان در تکیه امیرچقماق مرکز این استان برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور با عنوان « بسیج، 40 سال خدمت، جهاد و شهادت » برگزار شد، شرکت‌کنندگان با شعارهای انقلابی و حماسی با منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان‌های انقلاب‌ اسلامی تجدید بیعت کردند.

به گفته سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ،رزمایش بسیجیان با 40 تاکتیک در 40 نقطه استان برگزار شد که این حضور مقتدرانه نشان‌دهنده آمادگی و در صحنه‌ بودن این نیروی مردمی  است.

همچنین مشابه این رزمایش در شهرستان‌های اردکان، میبد، اشکذر، تفت، ابرکوه، مهریز، خاتم، بهاباد و بافق نیز برگزار شد.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت، 320 هزار بسیجی دارد و هفته بسیج با 40 برنامه شاخص از 30 آبان در استان یزد آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان