ابراهیمی: کالدرون نفت مسجد سلیمان را آنالیز نکرده بود

تهران- ایرنا- مربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تیمی بازی داشت که ۹ هفته شکست نخورده بود و وظیفه «گابریل کالدرون» این بود که این تیم را آنالیز کرده و راه‌های باز کردن دروازه این تیم را پیدا کند که البته این کار را انجام نداد.

ابراهیمی: کالدرون نفت مسجد سلیمان را آنالیز نکرده بود

«ناصر ابراهیمی» روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به جز سید جلال حسینی که به بهترین شکل ممکن از تجربیات خود در خط دفاعی استفاده می‌کند، سایر مدافعان پرسپولیس عملکرد خوبی نداشتند.

وی افزود: «محسن ربیع‌خواه» تا زمانی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد توانست برنامه‌های نفت مسجد سلیمان را خنثی کند اما از زمانی که جایش را با «مهدی شیری» عوض کرد این فرصت را به بازیکنان حریف داد تا چند فرصت گلزنی به دست آورند.

مربی اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: سوشا مکانی در این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت و با واکنش‌های خود حرف اول را در این بازی زد و عامل اصلی پیروزی نفت مسجد سلیمان بود.

وی تصریح کرد: پرسپولیس با تیمی بازی داشت که 9 هفته شکست نخورده بود و وظیفه کالدرون این بود که این تیم را آنالیز کرده و راه‌های باز کردن دروازه این تیم را پیدا کند که این کار را انجام نداد.

ابراهیمی تاکید کرد: وقتی بازیکنان نفت مسجد سلیمان با نفرات زیاد دفاع می‌کردند بازیکنان پرسپولیس نباید پاس‌های عمقی داده و این اجازه را به مدافعان حرف بدهند تا توپ‌ها را به راحتی دفع کنند.

پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: اگرچه پرسپولیس در این جدال شکست خورد اما هنوز برای قهرمانی در لیگ نوزدهم شانس دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان