هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - مشتاقان ورزش سوارکاری عصر جمعه شاهد برگزاری روز دوم از هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان بودند.

هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

این مسابقات با شرکت 46 راس اسب در شش دور مختلف به مسافت 1000 متر برگزار شد و در دور نخست اسب‌های پادشاه مختومقلی، سان استار و ببر بیرجند در گروه اسب‌های ترکمن 3+ سال کلاس Maiden عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

دور دوم مخصوص اسب‌های دوخون دوساله برنده بود که در آن اسب اف 14 زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب‌های آنکا و الماس بندر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

رقابت اسب‌های دوخون دو ساله کلاس Maiden در دور سوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب سوشا بود، اسب بن تانیش دوم شد و اسب جهان تاج به مقام سومی این دور بسنده کرد.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور چهارم شاهد رقابت اسب‌های تروبرد 3+ سال هندیکاپ کلاس 5 بودند که با قهرمانی اسب رای خان به پایان رسید و در پی اسب قهرمان، اسب‌های لیدی المیرا و رایکا زودتر از سایرین از خط پایان گذشته و به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

اسب آواز عنوان نخست دور پنجم مسابقات روز دوم هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در گروه اسب‌های تروبرد 3+ سال هندیکاپ کلاس 4 را از آن خود کرد؛ در این دور اسب موناکو وینر دوم شد و توی استوری به عنوان سوم دست یافت.

در آخرین دور این مسابقات اسب‌های دوخون 3+ سال هندیکاپ کلاس 2 رقابت کردند که در پایان اسب‌های چشم آبی 2، سامین و عروس بندر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و 330 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان