اعلام انزجار مردم دیار مومنان از اغتشاشگران و آشوبگران

در روز‌های اخیر دیار مومنان از آشوبگری دست نشانده‌های استعماری در امان بود، اما مردم کاشان امروز به منظور دفاع از امنیت میهن و به منظور اعلام انزجار از آشوبگران راهپیمایی کردند.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، در هفته‌ای که گذشت آشوبگران و اغتشاشگران در برخی از شهر‌های ایران به بهانه سهمیه بندی بنزین با سلب آسایش و امنیت مردم متاسفانه اقداماتی دشمن شادکن انجام دادند.

این افراد که با برنامه ریزی دقیق و با آمادگی قبلی از اعتراض‌های آرام مردم سواستفاده کردند و از وضعیت پیش آمده اقدام به تخریب اموال افراد و خانواده‌ها و همچنین آسیب به بیت المال نمودند جز اغتشاشگران و آشوبگرانی بودند که به جز ناامن کردن فضا قصد دیگری نداشتند.

کاشان، اما به لطف تلاش و مجاهدت حافظان امنیت شهرستان در نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج توانست در این مدت از هرگونه گزند و آسیب توسط اغتشاشگران و آشوبگران در امان باشد.

اما امروز مردم دیار مومنان کاشان برای محکوم کردن اقدامات این عده از افراد که با مخدوش کردن امنیت و آسایش هموطنان در دیگر شهر‌ها قصد نیل به اهداف پلید خود را داشتند بعد از نمازجمعه با شعار‌های «مرگ بر فتنه گر» و «مرگ بر آشوبگر» راهپیمایی کردند.

سخنان رهبر معظم انقلاب مدبرانه بود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در حاشیه برگزاری این راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سخنرانی رهبری معظم انقلاب در حمایت از تصمیم کارشناسی سران سه قوا بسیار مدبرانه بود، اظهار داشت: سخنان رهبر انقلاب همانند چراغ راهی برای راهنمایی دوستداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برای مبارزه با فتنه گران شد.

سیدجواد ساداتی نژاد با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه گوش به فرامین رهبر انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: آنچه در بزنگاه‌های تاریخی توانسته است کشور و نظام و مردم را از دست فتنه گران نجات دهد رهنمود‌های رهبر انقلاب بوده است.

تشکر از بسیج و نیروی انتظامی برای تامین آسایش و امنیت شهرستان کاشان

وی با تشکر از نیرو‌های بسیج و نیروی انتظامی برای تامین آسایش و امنیت شهرستان کاشان تصریح کرد: مردم کاشان به واسطه تلاش‌های نیرو‌های نظامی و بسیجی از گزند فتنه گران به دور بود، ولی حضور شایسته مردم در این راهپیمایی نشان از تجدید بیعت مردم دارالمومنین کاشان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از فتنه گران است.

خانم محمدپور یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی بود که خود را دانشجوی کامپیوتر معرفی می‌کند. وی که در مقطع دکتری در حال تحصیل است علت حضور خود در این راهپیمایی را علاقه به میهن و کشور خود می‌داند و اعتقاد دارد که نباید اجازه بدهیم سلطنت طلبان و افرادی که علاقه‌ای برای سرنوشت مردم ایران ندارند در این مملکت حضور داشته باشند.

دشمنان سعودی صهیونیستی به هر بهانه‌ای در کشور اقدام به فتنه می‌کنند

وی با بیان اینکه تمام افرادی که در اتفاقات چند روز اخیر آب به آسیاب دشمن ریختند همگی آگاهانه اقدام به این اقدامات خرابکارانه کردند، ابراز داشت: دشمنان قسم خورده سعودی صهیونیستی ایران به همراه ایادی دست نشانده آن‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و به هر بهانه‌ای اقدام به فتنه در کشور می‌کنند.

این دانشجوی دوره دکتری با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران همیشه هوشیار بوده اند، تصریح کرد: آنچه باعث شده است که تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان و فتنه گران به ورطه نابودی کشیده شود تدابیر و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم در عمل به سخنان ایشان است.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی‌هایی اینچنین نوعی لبیک و تجدید عهد و پیمان با رهبر معظم انقلاب است، افزود: مردم و جوانان ایران اسلامی ثابت کرده اند که برای حفظ امنیت و آسایش هموطنان عزیز همیشه در صحنه هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

کاشان جز اولین شهر‌هایی در ایران بود که مردمان آن با حضور در خیابان‌های فتنه96 را در نطفه خاموش کردند

و البته نباید از مردمان دیار مومنان غیر از این انتظار داشت. باید به یاد داشته باشیم که عاشقان ولایت و ایران در این دیار در فتنه سال 1396 جزو اولین شهر‌ها در ایران بود که با حضور گسترده در خیابان‌ها و معابر کاشان با رهبر و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد و نقشه فتنه گران کوردل را در نطفه خاموش کرد؛ و مگر از شهری که میزبان نخستین سفیر ولایت حضرت علی ابن باقر (ع) بود باید غیر از این انتظار داشت که شعار آنان این باشد که اجازه نمی‌دهند علی تنها بماند؟!

حسین مرادی یکی دیگر از شرکت کنندگان در این همایش و راهپیمایی بود که عاشقانه همگام و همنوا با دیگر کاشانی‌ها مشت‌های خود را به سمت آسمان دراز می‌کرد و برای حمایت از، ولی خود ندای لبیک را سر می‌داد.

وی که دارای شغل آزاد است با بیان اینکه به واسطه شغل خود چند روزی را در یکی از شهر‌هایی که اغتشاشگران در آن برای مردم ناامنی ایجاد کرده بودند حضور داشته است، اظهار داشت: آنچه من در آن چند روز دیدم آتشی بود که ناشی از کینه فتنه گرانی بود که برای پیشبرد اهداف خود فقط دست به تخریب و آسیب رساندن به اموال مردم می‌کردند.

مرادی ابراز داشت: این افراد به هیچ عنوان برای اعتراض به خیابان‌ها نیامده بودند و دلیل اصلی حضور آنان آشوب و ایجاد ناامنی در شهر‌ها بود.

مهمترین علت حضور در راهپیمایی؛ تشکر از خادمان و حافظان امنیت

وی امنیت و آسایش را یکی از نعمت‌هایی می‌داند که به فرمایش حضرت علی (ع) تا از دست ندهیم قدر آنرا نمی‌دانیم، تصریح کرد: هیچ فرد و گروهی از ناامنی در کشور سود نمی‌برد و مهمترین علت حضور من هم در این راهپیمایی به نوعی تشکر از خادمان و حافظان امنیت در شهر و کشورم بود.

مسئولین قدر این مردم را بدانند

به گزارش مهر، حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و اعلام حمایت از آرمان‌های امام و شهدا در طول چهل سال گذشته تاکنون باعث پایداری پایه‌ها و ستون‌های انقلاب اسلامی است. انچه که مدیران و مسئولین باید به آن توجه کنند این است که قدر حضور و حمایت مردم را بدانند و برای خدمت همه تلاش خود را انجام دهند.

فراهم آوردن شرایط معیشتی و اقتصادی مناسب همیشه جز خواسته‌های بحق مردم بوده است که متاسفانه در شرایطی توسط برخی از مدیران و مسئولین این مهم مغفول مانده است.

امید است مسئولین و مدیران مملکت هم قدر این مردم و، ولی نعمتان خود را بدانند و عاشقانه برای خدمت به آن‌ها شبانه روز تلاش و مجاهدت کنند.

در ادامه تصاویری از برگزاری راهپیمایی مردم کاشان در محکوم کردن اقدامات خرابکارانه تعدادی از آشوبگران و اغتشاشگران را مشاهده می‌کنید:
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان