سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری: تمرکز لازم را در زمین نداشتیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: می‌توانستیم امروز پیروز میدان باشیم اما بازیکنان تمرکز لازم را نداشته و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری: تمرکز لازم را در زمین نداشتیم

یعقوب مراقی جمعه شب پس از تساوی تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال گفت: سن ایچ تیم خوب و هماهنگی بود اما اگر بازیکنان ما قدر موقعیت ها را می دانستند با اختلاف چند گل پیروز میدان بودیم.

وی افزود: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و سعی کردیم به لحاظ روحی بازیکنان را آماده این دیدار کنیم اما نحوه عملکرد ما در بازی نشان داد که بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و باید این نقص را هر چه زودتر برطرف کنیم.

سرمربی حفاری با بیان اینکه در هر 2 نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتیم گفت: در کل از بازیکنانم راضی هستم چرا که آنها تمام تلاش خود را برای گلزنی کردند ما 2 بار عقب افتادیم اما به سرعت کار را به تساوی کشاندیم که این موضوع نشان از جنگندگی بازیکنان ما دارد.

وی با اشاره به اینکه ناامید نیستیم و بیشتر کار می‌کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم گفت: ما امسال بسیاری از بازیکنان خود را که سالها در کنار هم بودند، از دست دادیم همچنین بازیکنان جوانی اختیار کردیم که برای هماهنگی بهتر به فرصت بیشتری نیاز دارند.

مراقی با بیان اینکه مصطفی نظری، گلر تیم سن‌ایچ در مقابل ما عملکرد خوبی داشت گفت:‌ بی شک نظری یکی از بهترین ‌گلرهای ایران است. اگر امروز توپ‌های ما تبدیل به گل می شد، می‌توانستیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم اما دقت لازم را در زدن ضربات نهایی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی حفاری جزو تیم های صعودکننده به پلی آف خواهد بود گفت:‌ معتقدم امتیاز هشت تیم نهایی نزدیک به هم بوده و این موضوع به زیبایی مسابقات کمک می کند. سعی می‌کنیم در مرحله پلی‌آف نیز نتایجی در شان نام ملی‌حفاری کسب کنیم.

دیدار تیم های ملی حفاری و سن ایچ ساوه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان