اقتصاد کیش نیازمند افقهای جدید است

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش با تاکید بر ضروت با لندگی و باز شدن افق های جدید در اقتصاد منطقه آزاد کیش گفت: این منطقه را نمی توان به روشهایئ سنتی اداره کرد بلکه باید همراه با بازارهای جهانی اقتصاد برای رشد و پویایی این منطقه گام برداشت.

اقتصاد کیش نیازمند افقهای جدید  است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین  احمد حسن زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کیش، برگزاری رویداد اینوکس کیش را اقدامی مهم در ترسیم  افقهای جدید اقتصادی افزود: این گونه رویداد ها می تواند زمینه تحرک و پویایی اقتصادی در سطح ملی و منطقه آزاد کیش را فراهم کند.  

وی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان اینوکس کیش 2019، گفت:  جزیره کیش به عنوان دردانه خلیج فارس و ایران اسلامی  باید همپای  حوزه های اقتصادی جهان و کشورهای پیشرفته حرکت کند و برگزاری چنین نمایشگاه هایی به این حرکت سرعت می بخشد.

امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این نکته که رهبر معظم انقلاب  طرح  سهمیه  بندی بنزین را تصمیم سران سه قوه اعلام کرده اند،  از همگان خواست تا به این تصمیم  احترام بگذارند.
وی اضافه کرد: مطالبه و اعتراض به افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی سوخت حق طبیعی مردم است اما صف آشوبگران از اعتراض های بحق مردم جداست و در عین حال مسئولان باید مواظب باشند و از افزایش قیمت ها جلوگیری کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به مباحث درس خارج فقه هفته گذشته رهبر معظم انقلاب افزود: ایشان از مسئولان خواستند که در اجرای این طرح مراقب باشند و خوب نظارت کنند تا گرانی بیش از این برگرده مردم فشار نیاورده و مردم گرفتار گرانی مضاعف به دلیل افزایش قیمت بنزین نباشند.

وی برخورد قاطع با آشوبگران و همراه با رأفت اسلامی با معترضان را از دیگر درخواست های رهبر معظم انقلاب خواند و از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که مخلصانه در مقابل این فتنه ایستادند تقدیر کرد.

وی در ادامه با تبریک پنج آذر سالروز تاسیس بسیج مستضعفان تشکیل بسیج را یکی از شاهکارهای امام راحل(ره) برشمرد و افزود: امروز در کشورهای حوزه مقاومت بسیاری از تفکر بسیج الگو گرفته اند.

امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به معضلات شهری سفین قدیم و جدید جزیره کیش خواستار رسیدگی بیشتر به  وضعیت شهری، آسفالت، بهداشت، روشنایی، این منطقه و  پرداخت بموقع حقوق کارگران شد.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان