نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن در سقز گشایش یافت

سنندج - ایرنا -‌ نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن با ۳۲ اثر و با حضور استادان و علاقمندان به هنر نقاشی و جمعی از مسئولان محلی در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز گشایش یافت.

نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن در سقز گشایش یافت

یکی از هنرمندان نقاش عصر جمعه در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: 32 اثر نقاشی طراحی شده که حاصل چندین سال تلاش و همت ما بود در قالب نمایشگاه رنگ روغن به نمایش گذاشته شد که با استقبال نیز همراه شد.

پریسا محمدی اضافه کرد: موضوع تابلوهای طراحی شده به دلیل یکنواخت نشدن خاص و ویژه است و با الهام گرفتن از طبیعت، حیوانات، تلفیق چهره انسان با حیوانات اهلی و خطاطی طراحی شده و به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه نقاشی را در سقز برپا کردیم، افزود: فعالیت هنری خود را تنها به این شهرستان محدود نمی کنیم و برنامه داریم در شهرهای تبریز، تهران، مهاباد و چند شهر دیگر نمایشگاه هایی را با این عنوان برگزار کنیم تا تابلوهای‌مان را به بیشترین علاقمند و بازدیدکننده ارائه دهیم.

محمدی یادآور شد: نقاشی های ارائه شده در این نمایشگاه با رنگ روغن، ورق طلا، مخمل و اکرولیک طراحی شده و هر یک از این تابلوها با قیمت های مختلف و تعیین شده به فروش می رسد و اگر درآمد خوبی از این نمایشگاه حاصل شد بخشی به عنوان کمک به انجمن های مردمی جهت کمک به نیازمندان اختصاص می‌دهیم.

فردوس محمدی یکی دیگر از نقاشان این نمایشگاه ضمن اینکه انتظار حمایت بیشتری از مسئولان داریم، گفت: هنرمندان جوان در راستایی ترویج و تبیلغ فرهنگ و هنر مردمان کُرد در سراسر کشور نیاز به توجه و پشتیبانی مسئولان دارند.

وی هدف از برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن را دیده شدن فعالیت های هنری دختران سقزی و به نمایش گذاشتن تازه ترین اثرهای نقاشی میان جوانان و علاقمندان به نقاشی برشمرد و یادآور شد: قبلا در قالب نمایشگاه گروهی نقاشی شرکت کردم و با اطمینان این حرفه را ادامه می دهیم تا راه را برای دختران دیگر باز کنیم.

نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ روغن از یکم تا هفتم آذر ماه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز دایر است.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان