در سفر به اسپانیا، از بهترین مراکز خرید بارسلونا خرید کنید!

اگر قصد دارید به اسپانیا سفر کنید، جاذبه های گردشگری متفاوت و زیبا، سواحل فوق العاده، بناهای تاریخی، همه و همه شما را مجذوب خود می کنند

در سفر به اسپانیا، از بهترین مراکز خرید بارسلونا خرید کنید!

اگر قصد دارید به اسپانیا سفر کنید، جاذبه های گردشگری متفاوت و زیبا، سواحل فوق العاده، بناهای تاریخی، همه و همه شما را مجذوب خود می کنند. دشت های فراخ این کشور در کنار زیبایی شهرهای اسپانیا، مجموعه ای زیبا و چشم نواز را خلق کرده است. در کنار تمامی این موارد، خرید در اسپانیا نیز یک سرگرمی هیجان انگیز است. مراکز خرید در بارسلونا (شعر معروف و پر حاشیه‌ که متاثر از استقلال طلبی کاتالان ها بود) هم از جذابیت های زیادی برخوردار است. مجله‌ی الی گشت در این مقاله، شما را با بهترین مراکز خرید بارسلونا آشنا خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

تصویری از داخل یک مرکز خرید

مرکز خرید لاماکوئینیستا ؛ La Maquinista

در حومه‌ی بارسلونا و در نزدیکی سنت آندره و ال فوندو، لاماکوئینیستا از بهترین مراکز خرید بارسلونا قرار گرفته است. با 221 مغازه که در سه طبقه‌ی مجزا قرار گرفته اند و 250 هزار متر مربع مساحت، لاماکوئینیستا بزرگترین مرکز خرید بارسلونا است. در این مرکز خرید می توانید انواع رستوران ها و سالن های غذاخوری را هم پیدا کنید. علاوه‌بر این، در این مرکز خرید در بارسلونا می توانید انواع لباس ها را برای خانم ها، آقایان و کودکان ببینید.

از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز خرید، فروش سخت افزار، ارائه‌ی خدمات مربوط به محصولات اپل، فروش کتاب و مولتی مدیا اشاره کرد. دو طبقه‌ی زیر همکف به پارکینگ اختصاص پیدا کرده است، هرچند که می توانید به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی به یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا دسترسی پیدا کنید.

تلفن: 34933608971+

وب سایت: lamaquinista.com

آدرس: Carrer de Potosí, 2, 08030 Barcelona, Spain

La Maquinista

مارماگنوم ؛ Maremagnum

این مرکز خرید در قسمت قدیمی بارسلونا واقع شده است و باید گفت مرکز خرید مارماگنوم در نوع خود بی نظیر محسوب می شود. به طوری که حتی یکشنبه ها هم دایر است! با وجود اینکه شاید بزرگترین مرکز خرید در بارسلونا نباشد، در دو طبقه‌ی آن می توانید بهترین لباس ها از برندهای معروف را پیدا کنید. مغازه های جواهرات و زیورآلات نیز در این مرکز خرید به وفور یافت می شود و 365 روز سال از ساعت 10 صبح تا 10 شب مشغول ارائه‌ی خدمات به مردم و گردشگران است.

تلفن: 34932258100+

وب سایت: maremagnum.klepierre.es

آدرس: 5 Moll d’Espanya, Barcelona, Catalunya, 8039, Spain

تصویری از سر درِ مرکز خرید مارماگنوم

دیاگونال مر ؛ Diagonal Mar

یکی از بزرگترین مراکز خرید در بارسلونا، دیاگونال مر است که در خیابانی مهم و طویل به همین نام در بارسلونا قرار گرفته است. جایی که ساحل به دریا می رسد. دیاگونال مر به عنوان یک از بهترین مراکز خرید بارسلونا، خانه‌ی طیف گسترده ای از مغازه های پوشاک، زیور آرات و لوازم آرایشی است. در سالن غذاخوری آن هم می توانید هر چیزی بخواهید پیدا کنید؛ از سوشی گرفته تا انواع برگرها. دسترسی به این مرکز خرید بسیار ساده است و می توانید برای رسیدن به آن از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

آدرس: Diagonal Mar, Av. Diagonal, 3, Barcelona

نمایی زیبا از ورودی دایوگنال مر

مرکز پدرالبس ؛ Pedralbes Centre

در قلب منطقه‌ی اقتصادی شهر و قسمت اعیان نشین بارسلونا، مرکز پدرالبس قرار گرفته است. جایی که یک مرکز خرید مهم برای طراحان لباس و برندهای بزرگ است. پدرالبس که از بهترین مراکز خرید بارسلونا به شمار می آید، از سال 1989 تاسیس شده و در این مدت همواره به ارائه‌ی نوآوری و انجام کارهای خارق العاده پرداخته است. این مرکز خرید همچنین برای جشن های کریسمسی که تدارک می بیند، معروف است.

آدرس: Pedralbes Centre, Av. Diagonal, 609, Barcelona

مرکز پدرالبس در قلب بارسلونا

لاس آرناس ؛ Las Arenas

اولین چیزی که در لاس آرناس توجه شما را به خود جلب می کند، ظاهر بیرونی و جذاب آن است که به میدان گاوبازی اسپانیایی ها شباهت دارد و به آن «آرنا» گفته می شود. گذشته از تعداد زیاد مغازه هایی که در پنج طبقه‌ی این ساختمان جای گرفته اند، یکی از جالب ترین نکات در مورد مرکز خرید لاس آرناس این است که روی پشت بام این مرکز خرید می توانید نمایی 360 درجه از اطراف آن داشته باشید و نقاط مختلفی از بارسلونا را از بالای این ساختمان بزرگ، مشاهده کنید.

تلفن: 34932890244+

وب سایت: arenasdebarcelona.com

آدرس: 557 Avinguda Diagonal, Barcelona, Catalunya, 8029, Spain

لاس آرناس، یک مرکز خرید جذاب

گران ویا 2 ؛ Gran Via II

در حومه‌ی بارسلونا، در جنوب غربی شهر هاسپیتالت (Hospitalet) مرکز خرید گران ویا 2 قرار گرفته است. یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا که با وسعی برابر 54 هزار و 600 متر مربع، بیش از 100 مغازه‌ی گوناگون را در خود دارد. عملا می توانید هر چیزی را که بخواهید از لباس تا وسایل خانگی و محصولات چند ‌رسانه ای را پیدا کنید.

این مرکز خرید بزرگ، با سقف های قوسی و کف مرمرینش حال و هوایی لوکس دارد و در نتیجه، معمولا از سایر مراکز خرید بارسلونا خلوت تر و آرام تر است.

مرکز خرید لوکس گران ویا 2

لیلا دیاگونال ؛ L’Illa Diagonal

این مرکز خرید در قلب بارسلونا و در مرکز شهر واقع شده است. لیلا دیاگونال که یکی از بهترین مراکز خرید بارسلونا به حساب می آید، سبک جدید از زندگی را به مردم اسپانیا و مسافران ارائه می کند. پروژه‌ی ساخت بنای این مرکز خرید، یکی از مهمترین پروژه های ساخت در بارسلونا بوده است. در این ساختمان یک مرکز فروش وسایل ورزشی، دو هتل و یک مدرسه وجود دارد! نکته‌ی جالب دیگر این است که لیلا دیاگونال با یک خط تراموا به راحتی به مرکز خرید دیاگونال مار متصل شده است.

تلفن: 34934440000

وب سایت: lilla.com

آدرس: 557 Avinguda Diagonal, Barcelona, Catalunya, 8029, Spain

تصویری از ورودی لیلا دیاگونال

خرید همواره بخش مهمی از سفر است و اینکه بدانید برای خرید کجا از بقیه بهتر است، یک نکته‌ی مهم به حساب می آید. ما در این مقاله، به بررسی هفت مرکز خرید بزرگ در بارسلونا پرداختیم که در سفر به این شهر می توانید به آن ها سر بزنید. آیا تا به حال به این شهر سفر کرده اید؟ اگر تجربه ای از خرید در بارسلونا دارید، آن را با ما درمیان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان