کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف یک تن و ۶۷ کیلو حشیش و ۳۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در ۲ عملیات پلیسی خبر داد.

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در پایتخت

کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر در پایتختبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: چندی پیش ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان امام خمینی (ره) به یک خودروی سواری 405 رها شده در کنار خیابان برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو 750 کیلو حشیش کشف می‌شود، عنوان داشت: ماموران کلانتری متوجه می‌شوند که خودرو به تازگی در خیابان رها شده است، بلافاصله شناسایی و دستگیری راننده آن را در دستور کار قرار می‌دهند و پس از انجام عملیات‌های پلیسی و مهار متهم، در نهایت موفق می‌شوند وی را در حوالی خودرو رها شده، دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو در بازجویی اولیه اظهار داشت که مواد مخدر کشف شده متعلق به من نیست و در تسویه حساب مالی از 2 تن از قاچاقچیان ربوده و در حال فرار بودم که خودروی گشت کلانتری را مشاهده و از ترس شناسایی و دستگیر شدن، خودرو را رها و از محل گریختم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان اصلی پرونده با همکاری یکدیگر به استان‌های جنوبی کشور مسافرت کرده و قصد دارند، مقادیری مواد مخدر خریداری و با یک دستگاه خودروی سواری 405 به شهر تهران منتقل کنند، گفت: شناسایی خودروی متهمان و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری


وی ادامه داد: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محور مواصلاتی اعزام تا اینکه موفق شدند، خودروی متهمان را در بزرگراه "قم - تهران" شناسایی و پس از مراقبت‌های پلیسی، خودرو را متوقف و هر 2 قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کنند.

بخشنده با بیان اینکه از خودروی متهمان 317 کیلو و 100 گرم حشیش و 39 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: در مجموع این 2 عملیات پلیسی یک تن و 67 کیلو و 100 گرم حشیش و 39 کیلو و 700 گرم تریاک توسط ماموران پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با اشاره به اینکه متهمان پرونده به طور صریح به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: پس از تحقیقات تکمیلی متهمان پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان